سازنده‌ی Pokemon Go در روزهای پایانی سال ۲۰۱۶ آماری در رابطه با این بازی موبایل منتشر کرده است.

گرچه پوکمون گو همانند هفته‌های آغازین‌اش پرطرفدار نیست، اما در سراسر دنیا میلیون‌ها نفر همچنان آن را بازی می‌کنند. اکنون نیانتیک لبز، سازنده‌ی پوکمون گو، به بخشی از آمار و ارقام این بازی اشاره کرده که در نوع خودش جالب است.

به‌گفته‌ی استودیو نیانتیک، کاربران Pokemon Go از زمان انتشار این بازی نزدیک به ۸۸ میلیارد پوکمون (روزانه ۵۳۳ میلیون پوکمون) را به دست آورده‌اند و در این میان، جمعا مسافتی در حدود ۸.۷ میلیارد کیلومتر را طی کرده‌اند. سازنده‌ی بازی خاطرنشان کرده که این مسافت دستکم برابر با ۲۰۰ هزار بار سفر دور کره‌ی زمین است و پیمودن آن برای یک هواپیمای جت مسافرتی بیشتر از هزار سال زمان می‌برد.

آمار بازی Pokemon Go در سال 2016

سازنده‌ی پوکمون گو در پایان از مخاطبان‌اش خواسته تا در فصل تعطیلات از خانه بیرون بروند و کیلومترهای بیشتری را به آمار بازی اضافه کنند؛ چرا که داده‌های فوق حدفاصل زمان عرضه‌ی بازی تا تاریخ ۷ دسامبر را شامل می‌شود و تا پایان سال می‌تواند با تغییرات محسوسی همراه شود. نیانتیک همچنین از طرفداران‌اش بابت «پشتیبانی ادامه‌دار» آن‌ها تشکر کرده است.

بازی پوکمون گو اخیراً میزبان بروزرسانی 1.21.0 برای iOS و 0.51.0 برای اندروید شده که تعدادی از باگ‌های جزئی آن را برطرف کرده است و از میان آن‌ها می‌توان به حل شدن مشکل اعلان‌های نادرست و سازگاری بهتر حالت‌های شب و روز بازی با وقت محلی اشاره کرد. نیانتیک لبز همچنین تأیید کرده که نسخه‌ی اپل واچ بازی لغو نشده و همچنان در دستور کار قرار دارد.

منبع : zoomg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *