این هفته، هفته خوبی برای دارندگان کنسول نسل هشتمی مایکروسافت یعنی ایکس‌باکس وان است چرا که این افراد در هفته جاری می‌توانند تعداد زیادی از بازی‌های مورد نظر خود را خریداری کنند. با شروع هفته جدید، ما بازی‌های جدیدی که این هفته برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهند شد را به شما معرفی خواهیم کرد.

همانطور که اشاره شد، این هفته بازی‌های زیادی برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهند شد اما باید متذکر شوم که بخش اعظم آن‌ها بازی‌های AAA نیستند بلکه اکثرا عناوین بازسازی شده‌ای هستند و با وجودی که بازی‌های بزرگی نیستند، اما می‌توانند بسیار سرگرم‌کننده به نظر برسند.

این هفته با مراسم هالووین شروع می‌شود که به همین مناسبت نیز حدود ۱۰ بازی جدید برای دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. عناوین Disneyland Adventures و Rush: A Disney/Pixar Adventure بازی‌هایی هستند که در زمان عرضه، برای ایکس‌باکس ۳۶۰ منتشر شدند و با کینکت نیز سازگاری داشتند؛ این بازی‌ها در هفته جاری برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهند شد. عنوان Zoo Tycoon: Ultimate Animal Collection نیز یکی از بازی‌های بازسازی شده‌ای است که با ویژگی‌های جدید مانند بخش چند نفره، محیط‌ها و حیوانات جدیدتر، برای ایکس‌باکس وان در این هفته منتشر خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است که اعلام کنم هر سه بازی نامبرده، جزو بازی‌هایی هستند که ایکس‌باکس وان ایکس نیز از آن‌ها پشتیبانی خواهد کرد.

از روز سه‌شنبه به بعد نیز بازی‌هایی نظیر Beast Quest, Spintires: MudRunner, 8-Bit Adventure Anthology: Volume One, Maria the Witch, Dying: Reborn, Dead Exit, و Numantia برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهند شد. عنوان Maria the Witch یکی از ستایش‌شده‌ترین عناوین سبک سکو بازی است که برای دوست داران این سبک می‌تواند بسیار مناسب باشد و این افراد با این بازی می‌توانند ساعت‌ها سرگرم شوند و از آن لذت کافی را ببرند. عنوان Dying Reborn نیز یکی از بازی‌های ترسناکی است که برای شب هالووین بسیار مناسب می‌باشد و کاربران ایکس‌باکس وان می‌توانند با آن در این شب به نهایت حس وحشت برسند. همچنین عنوان Numantia نیز یکی از بازی‌های استراتژیکی است که به دلیل کیفیت بالا برای دوست داران این سبک بسیار مناسب است. اما این‌ها فقط جزئی از سرگرمی‌های این هفته بود زیرا که بزرگ‌ترین بازی این هفته هنوز باقی مانده است و ما در ادامه آن را به شما معرفی خواهیم کرد پس همچنان با ما باشید.

در روز جمعه سوم نوامبر ۴ بازی جدید به بازی‌های این هفته اضافه خواهند شد که بزرگ‌ترین آن‌ها جدیدترین بازی اکتیویژن، یعنی Call of Duty: WWII است. تنها چیزی که از این بازی می‌توانم بگویم این است که این بازی با وجود بخش co-op، بخش زامبی، بخش چندنفره و همینطور کمپین خارق‌العاده، می‌تواند شما را به مدت طولانی سرگرم نگه دارد و لذت جنگ را از طریق کنترلر‌های کنسولتان، به شما منتقل کند. بی‌صبرانه منتظر انتشار این بازی هستیم تا روز‌های خوش گذشته را این بار با کنسول نسل هشتمی خود تجربه کنیم. از دیگر بازی‌هایی که در روز جمعه منتشر می‌شوند نیز می‌توان به بازی‌های Steven Universe: Save the Light, Mutant Football League, و ۹۹Vidas اشاره کرد. همانطور که در بالا نیز گرفته شد، این هفته،‌هفته‌ای پر از سرگرمی برای دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان می‌باشد.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *