خانه بازی اخبار 5 بازی سال 2016 که عملکرد اجرایی بسیار بدی بر روی PC داشتند

5 بازی سال 2016 که عملکرد اجرایی بسیار بدی بر روی PC داشتند

0

سایت DSOGaming ، لیستی از غیربهینه‌ترین بازی های سال 2016 را جمع‌آوری کرده است. بدیهی است که این لیست بر اساس عملکرد اجرایی بد بازی ها برروی PCC شکل گرفته است و این بدین معنی است که این بازی ها الزاما از لحاظ محتوایی بازی‌های بدی نیستند، بلکه تنها برروی پلتفرم PC عملکرد ضعیفی داشتند.

ممکن است شما فکر کنید که دلیل نبودن Quantum Break در این لیست چیست؟ این تنها یک دلیل ساده دارد؛ Quantum Break از لحاظ گرافیکی کاملا فوق‌العاده بنظر می‌رسد و سیستم نورپردازی و Global Illumination آن در حدی عالی عمل کرده که می‌توان از مشکلات اجرایی گذاشت و یا حداقل آنرا در بین 5 بازی ضعیف امسال قرار نداد.

خب برویم به سراغ لیست در ادامه با لیست 5 تا از بازی هایی با بدترین بهینه‌سازی در سال 2016 همراه باشید:

5- Far Cry: Primal

روزی روزگاری، موتور بازی سازی Dunia یکی از جاه‌طلبانه‌ و بلندپروازانه‌ترین موتورهای بازی‌سازی بود. اکنون بعد از چند سال ما با موتوری سروکار داریم که از مشکلات بسیاری زیادی رنج می‌برد. در نتیجه همین مشکلات، Far Cry: Primal برروی سیستم های کامپیوتری مختلفی عملکرد ضعیفی دارد. با این حال یوبی‌سافت برخی از این مشکلات را با عرضه آپدیت هایی قبل از عرضه حل کرد. در بخشی از نقد گرافیکی ما بر این بازی آمده است:

“بطور کلی، Far Cry: Primal مشکلات خود را دارد. علیرغم اینکه بازی بسیار زیبا بنظر می‌رسد، مشکلاتی مربوط به ماوس وجود دارند و همچنین این بازی برروی CPUهای چند هسته‌ای ( که تمامی CPUهای کنونی اینگونه هستند) تنها از یکی از هسته‌ها استفاده می‌کند. البته باید گفت که این نسخه مانند نسخه پیشین از مشکلات Stuttering رنج نمی‌برد و به خوبی برای کارت گرافیک هایی با 2GB حافظه بهینه شده است. با این حال یوبیسافت هنوز باید موتور خود را ارتقا دهد تا مشکلات مربوط به CPU حل شود.”

4- Space Hulk: Deathwing

این بازی PC گیمرهای زیادی را نامید کرد. علیرغم اینکه استودیوی سازنده بازی، Space Hulk: Deathwing را با اتمسفری مانند Warhammer 40K ساخت اما از مشکلات عملکردی زیادی رنج می‌برد. مخصوصا زمانی که دشمنان زیادی برروی صفحه حضور داشته باشند. این عنوان احتمالا تنها اثری است که از موتور Unreal 4 استفاده می‌کند ولی با این حال برروی PC عملکرد مناسبی ندارد. در بخشی از نقد گرافیکی ما بر این بازی آمده است:

“در کل، Space Hulk: Deathwing از مشکلات عملکردی بزرگی رنج می‌برد و حدس ما این است که دلیل این مشکلات DX 11 می‌باشد. متاسفانه، این مشکلات تمامی گیمرهای PC را تحت تاثیر قرار می‌دهد. چیز خنده دار این است که اگر این مشکلات واقعا بدلیل تعداد آبجکت های موجود در صفحه باشد و توسط DX 12 حل شوند، این بازی به راحتی می‌توانست وارد لیست بهینه‌ترین بازی‌ها شود!”

3- Forza Horizon 3

بعد از عرضه Forza Motorsport 6: Apex ما انتظار یک نسخه PC فوق العاده از Forza Horizon 3 را داشتیم ولی این بازی از مشکلات بسیاری برروی PC رنج می‌برد. Forza Horizon 3 از مشکل تجمع مصرف برروی یک هسته‌ی CPU و همینطور Stuttering شدید رنج می‌برد. در بخشی از نقد گرافیکی ما بر این بازی آمده است:

“روی هم رفته، Forza Horizon 3 یک بازی زیبای جهان-باز ریسینگ است که از مشکل تجمع مصرف برروی یک هسته رنج می‌برد. این بازی همچنین Stuttering شدید دارد. ما نمی‌دانیم این مشکل بدلیل تجمع مصرف می‌باشد یا قفل گذاری برروی فایل های بازی. برای بهبود مشکلات مربوط به CPU، گیمر ها یا باید از آخرین CPU های اینتل استفاده کنند که عمکلرد بهتری در هر هسته‌ی خود دارند یا CPU های کنونی خود را اورکلاک کنند.”

2- Mafia III

Mafia III بازی بود که پگیمرهای بسیاری منتظر آن بودند. متاسفانه، این بازی به یک سیستم بسیاری قدرتمند نیاز دارد تا بتوان از آن لذت برد. Mafia III یک ریخت و پاش تار است، بسیار نامیدکننده، سیستم نورپردازی آن عقب‌مانده است و شهری را ارائه می‌دهد که اصلا به اندازه Los Santos در GTA V و San Francisco در Watch Dogs 2 زنده نیست و عملکرد بدتری نسبت به این دو بازی دارد. در بخشی از نقد ما بر این بازی آمده است:

“Mafia 3 یک شکست بزرگ است. علیرغم اینکه از نظر بصری کمی بهتر از نسخه کنسولی است ولی حتی به چیزی که انتظار داشتیم نزدیک هم نیست. به علاوه اینکه سیستم مورد نیاز بازی نیز بسیار ناعادلانه و مسخره به نظر می‌رسد. Mafia 3 حتی همین الان تاریخ مصرف گذشته بنظر می‌آید، زشت و تار، و این بسیار مایه‌ی تاسف است!”

1-Dishonored 2

بسیار ناراحت‌کننده است که بگوییم Dishonored 2 غیربهینه‌ترین بازی PC در سال 2016 است. به سادگی می‎‌توان آنرا Batman: Arkham Knight سال 2016 نامید. Dishonored 2 مشکلات نرخ فریم و حرکات ماوس دارد، مشکلات عملکردی آن بسیار بزرگ هستند و سیستم مورد نیاز آن بطور مسخره‌ای بالاست. نسخه اول از موتور Unreal 3 بهره می‌برد و عملکرد بسیار خوبی برروی PC داشت. Arkane Studios تصمیم گرفت موتور خود را عوض کند و این تصمیم نتیجه خوبی نداشت. در نتیجه‌گیری نقد گرافیکی ما بر این بازی آمده است:

“Dishonored 2 یک ریخت و پاش بزرگ برروی PC است، علیرغم اینکه از نسخه کنسولی خود بهتر عمل می‌کند ( بله، نسخه PC، اگر و اگر سخت افزار کافی را داشته باشید از نسخه کنسولی عملکرد بهتری دارد!) با این حال مشکلات زیادی در بازی وجود دارد. این بازی از مشکلات فراوان Aliasing ئ چندین مشکل کوچک و بزرگ دیگر رنج می‌برد. همه‌ی این‌ها بسیار ناراحت کننده است چون Dishonored 2 یک بازی بسیار جالب و عالی است”

منبع پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *