بازی Assassin’s Creed: Origins بر روی کنسول‌ها با رزولوشن پویا

چند وقت دیگر بازی Assassin’s Creed: Origins منتشر می‌شود و به نظر می‌رسد که یوبی‌سافت به جنبه تکنیکی بازی توجه ویژه‌ای داشته است.

بازی Assassin’s Creed: Origins دارای گرافیک بسیار خوبی است و دنیای بزرگ و زیبای مصر باستان نیز در شکل‌ گیری جهان بازی تاثیر بسیاری داشته است. حال توجه ویژه یوبی‌سافت بر روی پخش تکنیکی به چه معنی است؟

کارگردان بازی، «اشرف اسماعیل» (Ashraf Ismail)، طی مصاحبه‌ای با Resero جزئیاتی از بخش‌های مختلف بازی را منتشر کرده است که یکی از آن‌ها مربوط به رزولوشن و وضوح تصویر بازی هنگام اجرا در کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان است. بنابر صحبت‌های اشرف اسماعیل، بازی Assassin’s Creed: Origins بر روی هر چهار کسنول نسل حاضر با رزولوشن پویا اجرا خواهد شد تا این‌گونه از حداکثر توان کنسول‌ها استفاده شود و بدون اینکه در بازی با افت فریم مواجه شویم، بالاترین وضوح تصویر را داشته باشیم. عملی شدن این موضوع بسیار خوب است و باید امیدوار باشیم که یوبی‌سافت به قولش عمل کند.

همچنین اشرف اسماعیل تایید کرد که در 7 نوامبر (۱۶ آبان) و روز عرضه کنسول ایکس‌باکس وان ایکس، به صورت خودکار یک به روزرسانی برای بازی منتشر می‌شود که باعث افزایش کیفیت بازی به بالاترین حد ممکن می‌شود.

بازی Assassin’s Creed: Origins قرار است نسبت به قبل تفاوت‌های زیادی داشته باشد و تیم توسعه آن باور دارند که در حال کار بر روی بهترین عنوان از این مجموعه هستند. این بازی علاوه‌بر اینکه دارای عناصر نقش‌آفرینی و کمی فانتزی است، پر از شخصیت‌ها و مکان‌های تاریخی مثل کلئوپاترا، هیپودرو (Hippodrome)، میدان اسب سواری باستانی مصر، شهر اسکنریه و کتابخانه معروف آن است.

بازی Assassin’s Creed: Origins در تاریخ 27 اکتبر (5 آبان) امسال برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد.

تانی کال

برگرفته از Gamingbolt

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *