بازی Into the Badlands برگرفته از سریالی به همین نام، محصول Reliance Games است. فصل اول این سریال با 6 قسمت هیجان‌انگیز به پایان رسید و بلافاصله سکوتی سنگین AMC کبیر را فرا گرفت. چرا که خبری از فصل دوم سریال نبود!

Into the Badlands

تا اینکه در اوایل ماه مارچ 2017 تیزرهای جنجالی فصل دوم این سریال پُرطرفدار از شبکه محبوب AMC پخش شد و همگی را به دیدن فصل دوم سریال Into the Badlands دعوت کرد.

امتیاز 8.1 از 10 در IMDB آنهم تنها با پخش شدن 6 قسمت فصل اول این سریال نشان از این دارد که Alfred Gough و Miles Millar کار خود را به خوبی انجام داده‌اند.

Into the Badlands

سریال Into the Badlands ژانری اکشن و هیجان‌انگیز دارد و می‌توان گفت در بین سریال‌های تولید شده در چند سال اخیر در سبک هنرهای رزمی، پیشتاز می‌باشد و همچنین برداشتی آزاد از داستان قدیمی چینی (سفر به غرب) است.

داستان مبارزی فوق حرفه‌ای به نام سانی با هنرپیشگی Daniel Wu که پسر جوانی را در مسیر رسیدن به حقیقت در این سرزمین پُر از خطر همراهی می‌کند!

Into the Badlands

پسر جوانی که داستان بدلند را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و فردی به نام بارن که کنترل این سرزمین را بر عهده دارد از شخصیت‌های جذاب این داستان هستند. در این میان زندگی شخصیِ سانی هم تحت تاثیر اتفاقات اخیر قرار می‌گیرد و او را وارد بازی خطرناک بدلند می‌کند!

Into the Badlands

بازی into the Badlands و مبارزانی افسانه‌ای!

مطمئن باشید حتی اگر فصل اول این سریال را ندیده باشید برای تجربه‌ بازی Into the Badlands بر روی اسمارتفون‌تان لحظه‌ای درنگ نخواهید کرد!

بازی Into the Badlands

در بازی Into the Badlands قسمت‌های جذابی تعبیه شده است که از میان آن‍ها بیشتر با بازی‍های روزانه سر و کار دارید. شخصیت‌های محبوب سریال همچون سانی، بیوه، M.K، تیلدا و کوین در اختیار شما قرار دارند تا بتوانید بهترین تیم را برای خود دست و پا کنید!

سازندگان بازی و AMC به شما این قول را داده‌اند که تا قبل از این، چنین بازی را تجربه نکرده‌اید!

بازی Into the Badlands

یکی از ویژگی‌های جالب و جذاب بازی Into the Badlands این است که مبارزان ورزیده‌ای را در اختیار دارید و نشان دادن حرکات این مبارزان در جریان آزاد مبارزه، کاملا حس ایزومتریک بودن مبارز را به کاربر خواهد داد.

گیم پلی بازی Into the Badlands ساده است اما باید مبارزات زیادی را تجربه کنید. حتی شکست‌های زیادی را به جان بخرید تا بتوانید قدرت بیشتری را کسب کنید و به استراتژی مخصوص خود برای پیروزی دست یابید!

بازی Into the Badlands

در این میان فهرستی بالغ بر 25 قهرمان با سلاح‌های منحصر به فرد و سبک‌های مخصوص به خود در اختیار شما قرار دارد. برای سفارشی کردن این لیست و ارتقاء مبارزان و استراتژی‌های مبارزه، باید به مراحل بالاتر صعود کنید.

بازی Into the Badlands

بازی into the Badlands و تلاش برای زنده ماندن

پاداش‌های روزانه متنوعی در بازی Into the Badlands برای شما در نظر گرفته شده است که با کسب آنها می‌توانید توانایی‌های نادر و افسانه‌ای را به مبارزان خود اضافه و اتحاد خود را در این سرزمین بی‌رحم قوی تر کنید.

بازی Into the Badlands

لوکیشن‌های در نظر گرفته شده برای مبارزات حتما برای شما جذاب خواهد بود: گودال معروف سریال، Quinn’s Fort و حتی the Widow’s Lodge و یا Dollhouse!

در بازی Into the Badlands باید این سرزمین تاریک را جستجو و کاراکتر‌های جدید را آنلاک کنید تا بتوانید با کمک رمز و راز‌های موجود، اتحاد خود را نسبت به دیگر رقیبانتان افزایش دهید!

بازی Into the Badlands

همراهان هات اپ نیوز دقت کنید این بازی فعلا رایگان بوده و تمامی حقوق آن برای AMC محفوظ است. اگر به دنبال تجربه‌ای جذاب و هیجان‎انگیز با مبارزانی حرفه‌ای هستید به هیچ وجه بازی Into the Badlands را از دست ندهید!

برای دانلود بازی Into the Badlands برای اندروید و iOS می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده نمایید:

همراهان اندرویدی در صورت مواجه شدن با پیغام this item isnt available in your country از راهنمای آموزش دانلود از پلی استور استفاده کنید تا بتوانید تحریم ها را دور بزنید.

هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *