مشترکین سرویس EA Access امروز می‌توانند به صورت کاملاً رایگان یک بازی جدید از طریق این سرویس دریافت کنند. همانطور که پیش از این اعلام شده بود، بازی Madden NFL 17 از شرکت الکترونیک آرتز (EA) به آرشیو کتابخانه‌ی بازی‌های رایگان «Vault» کنسول ایکس‌باکس وان افزوده شد.

مشترکین این سرویس می‌توانند مادامی که عضو آن هستند به صورت کاملاً رایگان به نسخه‌ی کامل این بازی دسترسی داشته باشند. بازی Madden NFL 17 چهارمین نسخه‌ی سری Madden NFL است که جزو بازی‌های «Vault» سرویس EA Access کنسول ایکس‌باکس وان قرار گرفته است؛ پیش از این شاهد عرضه‌ی عناوینی نظیر Madden NFL 15، Madden NFL 16 و Madden NFL 25 برای این سرویس بوده‌ایم.

دسترسی به بازی‌های «Vault» یکی از مزایای مشترکین سرویس EA Access است. از جمله‌ی مزایای دیگر این سرویس می‌توان به تخفیف‌های بسته‌های الحاقی و عناوین شرکت الکترونیک آرتز و همچنین دسترسی زودهنگام به بازی‌های این شرکت که در آینده عرضه خواهند شد از جمله بازی مورد انتظار Mass Effect: Andromeda اشاره کرد.

نسخه‌ای از سرویس EA Access کنسول ایکس‌باکس وان با نام Origin Access برای رایانه‌های شخصی قرار دارد. اگرچه سری Madden NFL 17 به صورت انحصاری برای کنسول‌ها عرضه شده است. هر دو سرویس مذکور بازی‌های رایگان متعددی را در دسترس مشترکین خود قرار می‌دهند.

هم‌اکنون بیش از ۳۰ عنوان برروی EA Access در دسترس است و الکترونیک آرتز قصد دارد تا این عناوین را بیش از ۴۰ بازی برساند. در چند ماه گذشته شاهد اضافه شدن بازی‌هایی چون Star Wars Battlefront و Skate 3 درکنار دوبازی Battlefield 2 و ‌Battlefield 3 بودیم.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *