شایعاتی مبنی بر اینکه بازی Mass Effect: Andromeda بسته الحاقی برای بخش داستانی دریافت نمی‌کند پخش شده بود و حال استودیو BioWare این شایعات را تایید کرد.

در ماه ژوئن شایعاتی پخش شد که نشان می‌داد بازی Mass Effect: Andromeda بسته الحاقی داستانی دریافت نخواهد کرد. آن زمان رسماً چیزی اعلام نشد اما هم‌اکنون استودیو بایوور اعلام کرد که جدیدترین آپدیت این بازی، آخرین آپدیت آن است و برنامه دیگری برای بخش داستانی وجود ندارد.

اطلاعیه وبسایت Mass Effect اینگونه می‌گوید: «جدیدترین آپدیت، آپدیت 1.10، آخرین آپدیت بازی Mass Effect: Andromeda هست و آپدیت‌هایی برای بخش داستانی جزو برنامه‌های آینده ما نیست».

تیم سازنده بازی گفت که آن‌ها با استفاده از کتاب‌های کمیک و رمان‌ها به داستان‌گویی در کهکشان Andromeda ادامه می‌دهند. یکی از این داستان‌ها سرنوشت Quarian Ark را مشخص می‌کند که در بازی بی‌جواب مانده بود. تیم بخش چندنفره این بازی اعلام کرد که آن‌ها در هفته‌های آینده جزئیات جدید بخش چندنفره از جمله مرحله‌ها و لباس‌ها را در اختیار طرفداران قرار می‌دهند.

هرچند که بازی Mass Effect: Andromeda شروع خوبی نداشت و چرخه توسعه سختی را پشت سر گذاشت، اما باز هم باعث تاسف است که نمی‌تواند خودش را ثابت کند. Mass Effect که یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های بازی بود و حال شاید در این رده قرار نگیرد.

استودیو سازنده بازی Mass Effect: Andromeda یعنی BioWare Montreal به تازگی با استودیو EA Motive ادغام شد که هم‌اکنون در ساخت Star Wars Battlefront II نقش دارد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *