استودیوی سازنده بازی Metro Exodus اعلام کرده است که مراحل این عنوان بسیار بزرگ، وسیع و غیر خطی طراحی‌ شده‌اند و تصمیمات بازیکنان می‌تواند سرنوشت دوستانشان را در بازی تعیین کند.

همانطور که اطلاع دارید، بازی Metro Exodus توسط استودیوی 4A Games در کنفرانس خبری E3 2017 شرکت مایکروسافت، با انتشار یک تریلر هیجان‌انگیز معرفی شد. در تریلر رونمایی از این عنوان تیراندازی مشاهده کردیم که المان‌های جدیدی به گیم‌پلی بازی اضافه شده‌اند. مراحل بازی به قدری بزرگ بودند که بسیاری از بازیکنان تصور می‌کردند این عنوان به صورت کامل، جهان باز خواهد بود.

استودیوی سازنده بازی Metro Exodus در صفحه استیم این عنوان توضیحاتی را در رابطه با ویژگی‌های جدید آن قرار داد. در این عنوان «آرتیوم» (Artyom) و دیگر تکاوران اسپارتان سوار «آرورا» (Aurora)، قطار بخار دست کاری شده و قصد دارند تا خانه جدیدی را برای خود پیدا کنند.

بازی Metro Exodus جدای از چرخه داینامیک روز/شب و تغییرات آب و هوایی، دارای مراحل بسیار وسیع و غیر خطی برای اکتشاف خواهد بود؛ همچنین به نظر می‌رسد که بازیکنان می‌توانند با تصمیماتی که در طول بازی می‌گیرند، سرنوشت همراهان خودشان را تغییر دهند. در توضیحات رسمی نوشته شده است که تمامی همراهان بازیکنان در طول این ماجراجویی زنده نخواهند ماند و تصمیمات بازیکنان تاثیر زیادی در داستان و سرنوشت اطرافیان دارد که ارزش تکرار این بازی را بالاتر از قبل خواهد برد.

هرچند هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای بازی Metro Exodus اعلام نشده است، اما گفته می‌شود که در سال 2018 میلادی این عنوان برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *