شرکت سونی اروپا خبر از انتشار باندل‌های جدید کنسول پلی استیشن ۴ همراه با نسخه‌ی جدید سری FIFA در اروپا داد.  این باندل‌ها در ماه سپتامبر سال جاری عرضه خواهند شد و مزایای خرید آن‌ها شامل یک بسته از بازیکنان کم‌یاب و سه بازیکن حرفه‌ای که می‌توانید به تعداد محدود از آن‌ها در قسمت Ultimate Team استفاده کنید. باندل دیگر با این عنوان که PS4 Pro Ronaldo Edition bundle نام دارد، شامل نسخه‌ی فیزیکی FIFA 18 Ronaldo Edition به همراه کارت استفاده محدود از Cristiano Ronaldo در قسمت FIFA Ultimate Team می‌شود. هم‌چنین با خرید این باندل صاحب ۲۰ عدد Gold FUT packs می‌شوید که در طی ۲۰ هفته، تمام آن‌ها را دریافت خواهید کرد. تعدادی لوازم و امکانات اضافی مانند لباس و غیره نیز برای FIFA Ultimate Team، در این باندل وجود خواهد داشت.

هر دو باندل پلی استیشن ۴ ۱TB و پلی استیشن ۴ پرو که دارای نسخه‌ی Ronaldo Edition بازی هستند، در تاریخ ۲۶ سپتامبر عرضه می‌شوند و خریداران این کنسول‌‌ها می‌توانند سه روز زودتر از عرضه‌ی رسمی بازی به تجربه‌ی آن بپردازند. باندل‌های معمولی با این عنوان شامل پلی استیشن ۴ با هارد ۵۰۰GB و ۱TB به همراه نسخه‌ی استاندارد بازی می‌شوند. شایان به ذکر است هرکدام از این دو باندل دارای یک باندل دیگر به همراه کنترلر اضافه نیز می‌باشند. در آخر باندل پلی استیشن ۴ پرو به همراه نسخه‌ی استاندارد بازی FIFA 18 معرفی شده است. تمام این باندل‌ها در تاریخ عرضه رسمی بازی یعنی ۲۹ سپتامبر عرضه خواهند شد.

بازی FIFA 18 در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۷ برای کنسول‌های خانگی نسل هفت و هشت شرکت سونی و مایکروسافت، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. در اینجا می‌توانید تریلر منتشر شده از بخش The Journey: Hunter Returns را مشاهده کنید.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *