استودیو “بایو‌ویر” بواسطه خلق آثار بزرگی نظیر Dragon Age، Mass Effect و Baldur’s Gate یکی از بزرگان ژانر نقش‌آفرینی (RPG) محسوب می‌شود. از سوی دیگر یکی از سازندگان مشهور بازی‌های شوتر یعنی استودیو “گوریلا گیمز” در این نسل به سراغ ژانر نقش‌آفرینی رفته و در اولین تجربه خود توانست عنوان تحسین شده Horizon: Zero Dawn را خلق کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، اکنون موفقیت Horizon: Zero Dawn حتی تحسین استودیو “بایوویر” را نیز در پی داشته است. اقای “آرن فلین” (Aaryn Flynn) مدیر استودیو “بایوویر” در توئیتی اعلام کرد:

نکته جالب این است که کمتر از یک ماه دیگر بازی جدید همین استودیو “بایوویر” یعنی Mass Effect: Andromeda منتشر می‌شود و تقابل یک نسخه از سری بازی بزرگ و تحسین شده Mass Effect با یک IP جدید می‌تواند بسیار جالب باشد. شما می‌توانید پیش نمایش این بازی به قلم “محسن واعظی” را در پردیس‌گیم مطالعه نمایید. در بخشی از این پیش نمایش آمده است:

“با کارنامه‌ی درخشان “بایوویر”، توقعات از اندرومدا سقفی ندارد. پشت سر گذاشتن شپرد و اعضای “نورمندی” از سوی تیم سازنده انتخابی‌ست عاقلانه‌ که نشان‌دهنده احترام و درک درست سازندگان از منطق دنیای بازی است. کسب موفقیت در دنیای عناوین AAA هر سال معیار بالاتری پیدا می‌کند و حالا که “بایوویر” پخته‌تر از همیشه به نظر می‌رسد، امید به آن است که “اندرومدا” بار دیگر این معیار را تغییر دهد. پس از پایان سه‌گانه شاید طرفداران هرگز روزی را تصور نمی‌کردند که دوباره مانند بچه‌ای کوچک چشم انتظار مس افکت بعدی باشند اما اکنون باری دیگر یک نسخه از مس‌افکت موردانتظارترین بازی سال برای آنهاست.”

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *