مدت زمان کمی به انتشار رسمی بازی مورد انتظار Horizon: Zero Dawn مانده است؛ بنابراین شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از این عنوان توسط اشخاصی که توانسته‌اند زودتر از دیگران به آن دست یابند، هستیم. اطلاعات منتشر شده‌ی جدید از این بازی، مدت زمان اتمام مراحل داستانی را در کنار ماموریت‌های جانبی مشخص کرده است. بنابراین گزارشات، حدود ۳۰ تا ۵۰ ساعت زمان نیاز به اتمام کامل این بازی دارید.

در حالی که مشخص شده برخی از منتقدان برای اتمام کامل بخش داستانی Horizon: Zero Dawn به همراه برخی از ماموریت‌های جانبی آن نیاز به زمانی بین ۲۰ تا ۴۰ ساعت داشته‌اند، برخی گزارش‌های دیگر حکایت از آمار متفاوتی می‌کند. Twinfinite اعلام کرده است که اتمام بخش داستانی این بازی ۳۰ ساعت زمان برده در حالی که برای اتمام کامل آن و انجام ماموریت‌های فنی حدود ۵۰ ساعت زمان نیاز داشته است. دو وب‌سایت Giant Bomb و Kotaku، با انجام بازی Horizon: Zero Dawn به ترتیب به مدت ۳۰ و ۶۰ ساعت زمان برای اتمام ۸۰ درصدی آن، زمان احتیاج داشته‌اند.

بدیهی است که با توجه به سطح هر بازیکن، این مدت زمان برای اتمام کامل بازی متفاوت خواهد بود. اما مشخص است که بازی Horizon: Zero Dawn از مدت زمان نستباً کافی برخوردار است و در صورت اتمام ماموریت‌های جانبی و اکتشاف در سرزمینش بیشتر وقت ما را خواهد گرفت.

بازی Horizon: Zero Dawn از روز سه‌شنبه ۱۰ اسفند ماه (۲۸ فوریه ۲۰۱۷ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. همانطور که احتمالاً مطلع هستید، در روزهای گذشته شاهد انتشار نمرات این بازی بودیم که نمایانگر عملکرد مثبت آن در بین عموم منتقدان و بازیکنان است. از ایننشانی می‌توانید نمرات این بازی را از سوی منابع مختلف مشاهده کنید. باتوجه به موفقیت این بازی، پرواضح است که سونی و استودیوی گوریلا گیمز (Guerrilla Gamess) تصمیم به عرضه‌ی نسخه‌های جدید آن بگیرند؛ به همین دلیل، یکی از تولیدکنندگان این بازی در روزهای گذشته اعلام کرد که در صورت ساخت دنباله‌های بعدی Horizon: Zero Dawnn، احتمالاً شاهد شخصیت اصلی‌های متفاوتی با نسخه‌ی نخست باشیم.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *