بعد از یک شکست و ناامیدی دیگر در رابطه دوباره به همان افکار تاریک می رسید که چقدر قرار است دلشکسته و ناامید شوید تا بتوانید یکبار و برای همیشه عشق واقعی خود را پیدا کنید. اگر از تنهایی خسته شده اید و تمام تلاش های تان بی نتیجه می ماند وقتش رسیده که روش تان را با این طرز فکر به کلی تغییر دهید.

فرد ایده آلتان را پیدا کنید

روابط دیگران را ایده آل نبینید

زمانی که تنها هستید شاید کمی دیدن زوج های خوشبخت و شاهد عشق آن ها بودن برایتان سخت باشد. به خودتان کمک کنید و هر زمان که نسبت به عشق آن ها احساس حسادت کردید این را به خودتان یادآوری کنید که هیچ وقت دو نفر مشابه هم پیدا نمی شود. وقتی ۲ زوج خوشبخت را می بینید به جای این که خودتان را با آن ها مقایسه کنید یادتان بیاورید که برای همه آدم ها یک جفت وجود دارد و هیچ دلیلی برای حسادت نیست.

به خودتان سخت نگیرید

با گذشت زمان ممکن است به این فکر کنید که دلیل تنها بودن تان خودتان هستید چون شما فرد جالبی نیستید. شما هیچ ایرادی ندارید. همه انسان ها کامل نیستند. همه کسانی که جفت خودشان را پیدا کرده اند ضعف و نقص هایی دارند. اما این ها مانع پیدا کردن فرد ایده آلشان نشده است. وقتی فکر کنید فردی دوست داشتنی نیستید نباید انتظار داشته باشید که فردی جذب شما شود.

از کسانی که توجه زیادی می خواهند دوری کنید

همانطور که مهم است شما به خاطر نیازهای تان وارد رابطه ای نشوید از تعهد دادن به فردی که بیش از حد به عشق و توجه نیاز دارد نیز باید دوری کنید. داشتن همسری که بیش از این که شما را بخواهد به عشق نیازمند است بار سنگینی است که هیچ کسی نمی تواند از عهده اش بربیاید. به دنبال فردی باشید که خود شما دلیل عشق شان باشید نه نیاز عاطفی شان.

از بازی کردن بپرهیزید

دنیا پر از بازیگر است اما نیاز نیست شما هم در این بازی شرکت کنید. بیشتر مردها نقش شکارچی بی قرار را بازی می کنند و زن ها نیز به دنبال ترفندهایی برای جذب شکارچی هستند. دیر یا زود این شکار انجام می شود و بعد از مدتی شکاری دیگر… در نهایت این سوال برای زن ها پیش می آید که آیا ارزش این همه تلاش را داشت؟ بازی کردن را کنار بگذارید و کار ارزشمندتری انجام دهید. با خودتان روراست باشید و در شخصیت ها کنکاش کنید.

دوباره به لیست خود نگاهی بیندازید

از رفتارها و شخصیت هایی که از همسر ایده آل تان انتظار دارید لیستی تهیه کنید. این لیست به شما کمک می کند روی خواسته های تان تمرکز کنید. البته این این لیست ممکن است به انتخاب شما صدمه نیز بزند. از طرفی می فهمید فردی که انتخاب می کنید ویژگی مهربان بودن را دارد اما از طرف دیگر ممکن است موارد خوبی را فقط به دلیل این که تمام ویژگی های لیست شما را ندارد نادیده بگیرید.

دیدگاهتان را نسبت به فرد مورد نظر تغییر دهید

به جای این که به خودتان فشار بیاورید تا فردی را پیدا کنید که بتواند تمام نیازهای محال شما را برطرف کند روی چیزهایی تمرکز کنید که باید فدا کنید. وقتی تا این اندازه پیشرفت کنید این فرصت را به دیگران می دهید که خود واقعی شان را بر شما آشکار کنند.

بدونیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *