خانه بازی اخبار برنامه سونی برای PLAYSTATION EXPERIENCE 2017

برنامه سونی برای PLAYSTATION EXPERIENCE 2017

0

برنامه سونی برای PLAYSTATION EXPERIENCE 2017

سونی برنامه رویداد PlayStation Experience که در تاریخ 9 و 10 دسامبر (18 و 19 آذرماه) برگزار می‌شود را اعلام کرد. به گفته سونی، بزرگ‌ترین خبرهای سال 2017 در رویدادهای E3 و Paris Games Week اعلام شده‌اند ولی در PSX‌ نیز “هدیه‌های کوچکی به مناسبت کریسمس” برای هواداران در نظر گرفته شده است. این هدایا شامل “گفت‌وگوهای صمیمانه با سازنده‌‌ها،‌ آپدیت‌ها و اطلاعات بیش‌تر درباره عناوین مهم و چند معرفی خاص” خواهد بود.

اولین پنل که ساعت 22:30 روز شنبه 18 آذر شروع می‌شود مختص PlayStation VR است و شامل “گفت‌وگوی صمیمانه بین دو شخص مهم خواهد بود که روند توسعه عناوین جدید PS VR‌ خود و تجربیاتی که در مسیر توسعه بازی‌های واقعیت مجازی به دست آورده‌اند را توضیح می‌دهند.”

پنل بعدی از ساعت 00:00 یکشنبه 19 آذر آغاز می‌شود. در این پنل “سه تن از مدیران استودیو Media Molecule در کنار یک مهمان بسیار ویژه توضیحات جامعی درباره توسعه عنوان Dreams خواهند داد.”

در ساعت 1:30 بامداد یکشنبه 19 آذر، “اعضای وبسایت IGN، ده بازی برتر تاریخ PlayStation را انتخاب می‌کنند.”

پنل بعدی که به Sucker Punch اختصاص دارد از ساعت 3:00 بامداد یکشنبه 19 آذر آغاز می‌شود و اعضای تیم توسعه Ghost of Tsushima درباره بازی اکشن سامورایی خود توضیحاتی ارائه می‌دهند. آن‌ها “در خصوص روند ساخت تریلر معرفی بازی و انگیزه و هدف خود از توسعه این عنوان صحبت می‌کنند. کانسپت‌آرت‌هایی از بازی نشان داده می‌شود و سازندگان از سفرهایی که به ژاپن داشته‌اند می‌گویند.”

دو پنل آخر به ناتی‌داگ اختصاص دارد. اولین آن‌ها از ساعت 4:30 بامداد یکشنبه 19 آذر آغاز می‌شود. در این پنل“به مناسبت 10 سالگی Uncharted بازیگران این سری از جمله نولان نورث،‌ امیلی رز،‌ ریچارد مک‌گوناگل،‌ کلودیا بلک، لورا بیلی، تروی بیکر، گراهام مک‌تاویش و رابین-آتکین داونز از خاطرات خود می‌گویند.”  

در آخرین پنل که از ساعت 5:30 بامداد یکشنبه 19 آذر شروع می‌شود “نیل دراک‌من، کارگردان و نویسنده The Last of Us Part II به همراه دستیار نویسنده این عنوان و تعدادی از بازیگران درباره روند نوشتن،‌ بازیگری و موشن کپچر توضیحاتی ارائه می‌دهند.”

در ادامه برنامه کامل پنل‌های PSX را به طور خلاصه مشاهده می‌کنید:

شنبه 18 آذر ساعت 10:30 : پنل PlayStation VR

یکشنبه 19 آذر ساعت 00:00 : پنل مربوط به بازی Dreams

یکشنبه 19 آذر ساعت 1:30 : معرفی 10 بازی برتر PlayStation توسط IGN

یکشنبه 19 آذر ساعت 3:00 : پنل مربوط به بازی Ghost of Tsushima

یکشنبه 19 آذر ساعت 4:30 : پنل مربوط به 10 سالگی Uncharted

یکشنبه 19 آذر ساعت 5:30 : پنل مربوط به بازی The Last of Us Part II

تانی کال

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *