برنامه LOCKit: قفل گذاری و محافظت از اطلاعات برنامه های اندرویدی

اگر به دنبال یک اپلیکیشن کاربردی و مناسب برای قفل گذاری برنامه ها و فایل های شخصی خود در اندروید هستید، برنامه LOCKit یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه LOCKit بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن LOCKit

جلوگیری از دسترسی افراد به اطلاعات شخصی و بخش های مختلف گوشی جزو دغدغه های اکثر کاربران دستگاه های اندرویدی به حساب می‌آید. خوشبختانه اپلیکیشن های متعددی به منظور افزایش امنیت گوشی ها عرضه شده‌اند که کاربران می‌توانند با استفاده از آن‌ها بر روی برنامه های مختلف قفل بگذارند و یا تصاویر و ویدیوهای خود را مخفی کنند. یکی از اپلیکیشن هایی که چنین امکانی را برایتان فراهم می‌کند، LOCKit نام دارد.

اپلیکیشن مذکور برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود است. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی مختصر اپلیکیشن LOCKit بپردازیم.

معرفی برنامه LOCKit

برنامه LOCKit این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند بر روی تمامی اپلیکیشن ها، مخاطبین و پیام های گوشی خود رمز بگذراند و امنیت دستگاه اندرویدی خود را افزایش دهند. این برنامه از یک رابط کاربری ساده بهره می‌برد و کار با آن بسیار آسان است. برنامه مذکور از زبان های مختلفی از جمله زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. بنابراین کاربران ایرانی می‌توانند به راحتی با آن ارتباط برقرار کنند.

برنامه LOCKit: قفل گذاری و محافظت از اطلاعات برنامه های اندرویدی

برنامه LOCKit روش های مختلفی به منظور قفل گذاری در اختیار کاربران خود قرار داده است. کاربران می‌توانند از پین، الگو و یا اثر انگشت جهت قفل گذاری اپلیکیشن ها استفاده نمایند. از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط این برنامه می‌توان به امکان مخفی سازی تصاویر و ویدیوهای خصوصی اشاره کرد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی برنامه LOCKit مربوط به قفل کردن تماس های دریافتی اشاره کرد. در صورت فعال سازی این قابلیت، تنها با وارد کردن رمز قادر به پاسخ دادن به تماس های دریافتی خود خواهید بود.

برنامه LOCKit

 

نقاط قوت:

  • امکان قفل گذاری اپلیکیشن ها
  • امکان مخفی کردن تصاویر و ویدیوها
  • امکان قفل کردن اپلیکیشن ها با پین، الگو و اثر انگشت
  • رایگان بودن
  • پشتیبانی از زبان فارسی

نقاط ضعف:

  • این برنامه نقطه ضعفی ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *