Aaron Levie شرکت Box، شرکت به اشتراک گذاری فایل ها و فضای ذخیره ابری خود را که در سال ۲۰۰۵ و همراه با سه تن از دوستان دوران دبیرستانش و زمانی که تنها ۲۰ سال سن داشت شروع کرده است. از زمان اولین دفترشان، گاراژی در کالیفورنیای جنوبی، این کارآفرینان جوان توجه سرمایه گذارانی مانند Mar Cuban را دریافت کرده و کسب و کار نوپای خود را به راه انداختند.

یازده سال بعد، این شرکت که راه حل های نرم افزاری می سازد تا به کاربران خود و تجارت ها کمک کند که به صورت امن در کارشان همکاری کرده و اشتراگ گذاری کنند، بیش از ۷۱,۰۰۰ مشتری تجاری در سراسر آمریکا، کانادا، ایرلند، آلمان، ژاپن، استرالیا و سنگاپور داراست.

Box که در سال ۲۰۱۵ به یک شرکت داد و ستد عمومی تبدیل گشته و ارزشی بالغ بر ۲ میلیارد دلار بر آن نهاده شد، همچنین در نزدیک به ۶۵% از تجارت هایی که در لیست Fortune 500 برجسته شده اند، به عنوان مشتری به شمار می رود.

به عنوان بخشی از ماموریتش برای کمک به مردم جهت ارتباط اثربخش تر در محیط کار، هدف او تشویق خلاقیت در سراسر کشور و جهان می باشد.

و اما ۲۰ در مقاله از شما عوت می نماییم به بیست پرسش و پاسخ بین ما و آرون توجه نمایید :

این مصاحبه برای وضوح و اختصار ویرایش شده است.

  1. روز خود را چگونه شروع می کنید؟

من معمولا هر روز را با رفتن به سراغ ایمیل شروع می کنم. آنچه که در شب گذشته اتفاق افتاده است را بررسی کرده و به سرعت به آنها پاسخ می دهم. در نهایت ۴۵ دقیقه یا یک ساعت پس از بیدار شدن به محل کار می روم، بنابراین روال های صبحگاحی دیوانه کننده دیگری ندارم.

  1. روز خود را چگونه به پایان می رسانید؟

من معمولا روز را با ارسال ایمیل های بیشتری به پایان می رسانم. و سپس ۲۰ تا ۳۰ دقیقه آخر را کتاب می خوانم. کتاب هایی که من انتخاب می کنم، معمولا کتاب های غیرداستانی تجارت هستند، بنابراین گاهی اوقات می توانم خیلی سریع بعد از خواندن یکی از آنها به خواب بروم.

  1. چه کتابی می تواند ذهنیت شما را تغییر دهد و چرا؟

اگر در یک جزیره گیر کرده و مجبور به ایجاد یک تجارت باشم، سه کتاب مورد علاقه ام که مایلم انتخاب شان کنم کتاب های استراتژی اقیانوس آبی نوشته Renee Mauborgne و W. Chan Kin، دوراهی مبتکر نوشته Clayton M. Christensen و فقط پارانوید زنده ماند نوشته Andrew Grove هستند.

  1. چه کتابی را مرتبا توصیه می کنید و چرا؟

همان سه کتاب را توصیه می کنم چرا که از بانفوذترین عوامل در شکل دادن به تفکرات من پیرامون این موارد هستند که چگونه تجارت سنجیده می شود و چگونه باید به تغییر پاسخ دهیم هستند. چگونه با شکست در تجارت تان رو به رو خواهید شد؟ چگونه می توانید مطمئن شوید که به نوآوری ادامه می دهید؟

  1. یک استراتژی برای اینکه متمرکز بمانیم چیست؟

من بهترین شخص برای اینکه این سوال را بپرسید نیستم چرا که تمایل دارم بسیار پراکنده و متفرق باشم. در بیشترین زمان ۳۰ تا ۶۰ دقیقه بر روی چیزهای مختلف کار کرده ام و سپس سراغ  مورد بعدی می روم. این راهکاری است که برای من کار می کند، اما این راهی نیست که من از طریق آن یک استراتژی برای متمرکز ماندن را تعریف کنم.

مرتبط: این موسس، چگونگی این که برنامه خود را مناسب گردانید تا با مغزتان متناسب باشد را به اشتراک می گذارد.

  1. زمانی که کودک بودید، دوست داشتید وقتی بزرگ می شوید چه کاره شوید؟

من می خواستم که شعبده باز و فیلم ساز بشوم. این دو کار بزرگترین تفریحات من در مدارس راهنمایی و دبیرستان بودند. هنر شعبده بازی به خاطر رازی که در پس آن وجود دارد و سرگرمی که ایجاد می کند، یک چیز بامزه است. من مهمانی های تولد بسیاری برای بچه های کوچک برگزار کردم و بسیار جالب بود که عکس العمل های آنها را ببینم. اما بعد از انجام دادن ۱۰۰ باره، این کار می تواند خسته کننده باشد.

و بنابراین بعد از ۳۰ تا ۴۰ سال برگزاری مهمانهای تولد بچه ها، فرسوده شدم و مسیری متفاوت را انتخاب کردم.

  1. از بدترین رئیسی که تا به حال داشته اید چه آموختید؟

من هیچ رئیسی نداشته ام. مردمی بوده اند که در طول کارآموزی مرا مدیریت کرده اند، اما واجد شرایط یک رئیس بد نیستند.

ایران استارت آپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *