بدون دردسر با اسپری نمک، موی فر ساحلی داشته باشید در ساحل یا دور از آن باشید، فر ساحلی برایتان مناسب است. خوب، البته اگر محصولات مناسب را داشته باشید. نه! نیازی نیست وقت صرف کنید یا به موهای خود با بابلیس آسیب بزنید. در عوض تنها به یک اسپری نیاز دارید. به طور مشخص این ۳ اسپری!

سه تا از بهترین اسپری‌های نمک برای فر ساحلی

اسپری فر (Ouai Wave Spray)

خیلی خوب، البته این یک اسپری نمک نیست اما به همین منظور و البته با نتیجه بهتر به کار می‌رود. این اسپری غنی از پروتئین از موی شما مراقبت می‌کند و آب نارگیل به آنها آبرسانی می‌کند. این اسپری با عطر فوق‌العاده، موها را خشک نمی‌کند و تمام آنچه شما از اسپری نمک می‌خواهید دارد (بافت، موج، زیبایی ساحلی) و آنچه نمی‌خواهید ندارد (خشکی مو). بخش مورد علاقه ما این است که در آخر انگشتان خود را در موها کنید تا مطمئن شوید ظاهری مثل وقتی دارد که روزتان را به موج سواری گذرانده‌اید بدون اینکه مو هایتان به هم ریخته باشد!

اسپری نمک دریایی (Not Your Mother’s Beach Babe Texturizing Sea Salt Spray)

وقتی صحبت از اسپری های نمک موجود در داروخانه‌ ها می‌شود، چیزی بهتر این محصول نیست (البته نه فقط به خاطر برچسب قیمت آن) سبکی، بافت فوق‌العاده (عالی برای موهای نازک که کمی پف نیاز دارند!) و مات بودن که واقعا انگار تازه از موج سواری برگشته‌اید.

اسپری نمک (R+Co Rockaway Salt Spray)

این اسپری نمک با گیاه شمعدانی، عصاره گیاه بومادران، روغن نعنا و ویتامین ث که با تازه ‌ترین رایحه های تابستانی مخلوط شده، شبیه فرمول های خانگی است که دلتان می‌خواهد درست کنید اما نمی‌توانید.

مجله تناسب اندام

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *