به‌روزرسان فوریه Gears of War 4 هم‌اکنون در دسترس بوده و درکنار اضافه کردن رویدادهای جدید، نقشه‌های قابل بازی جدیدی نیز به بازی اضافه می‌کند.

اولین نقشه جدید و قابل بازی Impact Dark نام دارد. این نقشه در واقع نسخه‌ای از نقشه Impact است که حال بازی در محیط تاریک و مه آلودی جریان دارد. همچنین آیتم‌های موجود نیز تغییراتی داشته‌اند. سلاح Boltoks به‌جای Sniper آمده و Dropshot هم جای Torque/EMBAR را گرفته است. مایکروسافت درباره تغییرات این نسخه چنین گفت:

نتیجه تغییرات به‌وجود آمده در نقشه Impact، نسخه‌ای است که کاملا با نسخه اصلی خود متفاوت بوده. با جایگزین کردن سلاح‌های نزدیک‌زن به‌جای دورزن حال نبردهای بازی نفس گیر‌تر شده‌اند. همچنین با تاریک و مه آلود شدن نقشه حال افراد باید آماده بیرون آمدن دشمنان از میان مه‌ها باشند. این ویژگی‌های رگه‌های رقابتی بیشتری به بازی اضافه می‌کند.

دومین نقشه جدید بازی War Machine نام دارد که براساس نقشه محبوب نسخه اول Gears of War بوده و البته تغییرات زیادی را دریافت کرده است.

نقشه War Machine جدید حال به‌جای اینکه در ایستگاه قطار جریان داشته باشد، در یکی محل‌های پایگاه COG قرار گرفته است.

دو نقشه جدید بازی هم‌اکنون در دسترس کاربرانی است که سیزن پس آن را خریداری کرده‌اند. این دو نقشه در هفته‌های آتی نیز در دسترس تمامی کاربران قرار می‌گیرد.

از تغییرات مهم در گیم‌پلی Gears of War 4 چیزی است که استودیوی کوالیشن به آن leader spawns می‌گوید. leader spawns این امکان را ایجاد می‌کند تا در کنار رهبر گروه ر به بازی برگردید. با انجام این کار ویژگی‌های استراتژی جدیدی به بازی اضافه می‌شود.

Gears of War 4 هم‌اکنون در دسترس ویندوز ۱۰ و ایکس‌باکس وان است.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *