بیش از 35 میلیون Overwatch را بازی کرده‌اند

همانطور که از تیتر خبر پیداست، شرکت بیلیزارد امروز در گزارشی اعلام کرد که بیش از 35 میلیون نفر موفق به تجربه کردن عنوان شوتر آنلاین این شرکت، یعنی بازی Overwatch شده‌اند.

تا چند سال پیش دنیای بازی‌های انلاین تنها محدود به چند عنوان می‌شد. اما از اواسط نسل هفتم و با در دسترس قرار گرفتن اینترنت‌های پرسرعت در سراسر دنیا، توجه شرکت‌های بازی‌سازی به ساخت بازی‌های آنلاین در سبک‌های مختلف، بیشتر و بیشتر شد و به جایی رسید که اکنون شاهد حضور طیف گسترده‌ای از بازی‌های آنلاین در صنعت بازی‌های ویدئویی هستیم. از جمله بازی‌هایی که در مدت کوتاهی توانست به محبوبیت فوق‌العاده‌ای دست پیدا کند، بازی Overwatch بود که توسط بیلیزارد افسانه‌ای ساخته و عرضه شد.

نکته جالب درباره Overwatch این است که این عنوان که با سبک گرافیکی خاص و جذاب و گیم‌پلی فوق‌العاده هیجان‌انگیز و گیرای خود توانست به سرعت به یکی از پرطرفدار‌ترین بازی‌های شوتر اول شخص آنلاین تبدیل شود، تنها اولین تجربه بیلیزارد در ساختن بازی اول شخص بود.

حال پس از گذشت حدود یک سال و چند ماه از تاریخ انتشار بازی، سازندگان امروز اعلام کردند که این عنوان توانسته است که رکورد جدیدی را از خود به جای بگذارد. طبق این گزارش تعداد بازیکنانی که تاکنون توانسته‌اند Overwatch را تجربه کنند، از مرز 35 میلیون نفر گذشته‌ که البته این تعداد، بازیکنان هر سه پلتفرم پی‌سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 را شامل می‌شود. با این حال بیلیزارد هنوز اطلاعات دیگری از بازی Overwatch از جمله تعداد نسخه‌های به فروش رفته و یا بازیکنانی که روزانه این عنوان را بازی می‌کنند را منتشر نکرده است و تاکنون کسی از این اطلاعات و آمار خبری ندارد.

محبوبیت روز افزون این عنوان سازندگان را بر آن داشته است که رقابت‌ها و رویداد‌های متعدد و مختلفی را برای این بازی تدارک ببینند که از جمله آن‌ها می‌تواند به لیگ Overwatch اشاره کرد که رقابت‌های آن از انتهای سال جاری میلادی شروع خواهد شد و در آن بازیکنان بزرگ، تیم‌های مطرح و دیگر بازیکنان واجد شرایط شرکت خواهند کرد.

تانی کال

برگرفته از Gamingbolt

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *