تاریخ انتشار اپیزود چهارم بازی Guardians of the Galaxy

بازی Guardians of the Galaxy: The Telltale Series به لطف فیلم‌های سینمایی موفق کمپانی مارول که با همین نام منتشر شده، به یکی از پرطرفدارترین بازی‌‌های این روزها تبدیل شده است.استودیو تل تیل گیمز اولین قسمت از این بازی را در ماه آوریل منتشر کرده بود و پس از آن قسمت دوم بازی را در ماه ژوئن و در نهایت نیز قسمت سوم را در ماه آگوست منتشر کرد. حالا آن‌طور که در جدیدترین اخبار بازی به‌نظر می‌رسد، این کمپانی قصد دارد قسمت چهارم این مجموعه را که Who Needs You نام دارد در تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۸ مهرماه) سال جاری منتشر کند.

متاسفانه تاکنون اطلاعات کمی از قسمت چهارم مجموعه Guardians of the Galaxy منتشر شده است. اگر دقت کرده باشید، تا به حال تمامی قسمت‌های بازی Guardians of the Galaxy علاوه بر روایت داستان اصلی مجموعه، بر یکی از شخصیت‌های دنیای بازی نیز تمرکز داشته و سعی کرده با استفاده از فلاش‌بک‌ها و دیالوگ‌های اضافی، تاریخچه‌ای از آن شخصیت را در اختیار بازیکنان قرار دهد. تا به حال و تا این قسمت از مجموعه، شاهد پرداخت شخصیت‌های استار لرد، راکت و گامورا بوده‌ایم. این بار نیز با توجه به تصاویر منتشر شده از بازی و از آن‌جایی که تنها دو شخصیت از نگهبانان یعنی درکس و گوروت باقی مانده‌اند، می‌توان حدس زد که قسمت چهارم بر شخصیت Drax تمرکز خواهد داشت.

تاریخ انتشار اپیزود چهارم بازی Guardians of the Galaxy

ار آن‌جایی که به لطف فیلم‌های مارول، شخصیت گوروت به محبوب‌ترین شخصیت دنیای Guardians of the Galaxy تبدیل شده، به همین دلیل خیلی هم دور از انتظار نیست که سازندگان بازی، این شخصیت را برای قسمت آخر نگه داشته باشند. البته که نمی‌توان منکر جذابیت‌های کاراکتر درکس هم شد و مطمئناً قسمت چهارم بازی با حضور این شخصیت بامزه، لذت خودش را دارد.

تانی کال

برگرفته از Aotf

زومجی

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *