در تازه‌ترین اخبار بازی، کدمسترز تاریخ انتشار بازی F1 2017 را که جدیدترین نسخه این سری بازی مسابقه‌ای می‌شود، برابر با ۲۵ آگوست (۳ شهریور) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان اعلام کرد.

همچنین در بازی F1 2017 شاهد بازگشت خودروهای مسابقات فرمول یک هستیم که تقاضای فراوانی برای بازگشت آن‌ها وجود داشت. طرفداران این بازی مدتی می‌شود که درخواست افزوده شدن این خودروها را داشتند و بالاخره درخواست آن‌ها برآورده شده است. علاوه بر این، حالت Career هم گسترش پیدا کرده و یک حالت جدید به نام Championships هم به بازی افزوده شده است. اطلاعاتی در مورد این حالت به اشتراک گذاشته نشده، اماکدمسترز قول داده جزئیات آن را به زودی منتشر کند.

در بازی ۱۲ خودروی فرمول یک کلاسیک وجود خواهد داشت که کدمسترز نام سه عدد از آن‌ها را اعلام کرده است:

  • 1988 Mclaren MP4
  • 1992 Williams FW14B
  • 2002 Ferrari F202

بازی F1 2017

از میان سه خودرو بالا، 1988 Mclaren MP4 ابتدا به عنوان پاداش پیش خرید نسخه Special Edition بازی خواهد بود. تمامی بازیکنان می‌توانند بعدا این خودرو را به صورت جداگانه خریداری کنند. ۱۱ خودرو دیگر در دسترس تمامی خریداران بازی، بدون در نظر گرفتن نسخه‌ای که خریداری کنند، قرار خواهد گرفت. در ضمن جزئیات نسخه Special Edition بازی بعدا مشخص خواهد شد.

بازی F1 2017

بازی F1 2017

پل گال، کارگردان بازی در استودیو کدمسترز از وجود خودروهای کلاسیک فرمول یک در بازی هیجان زده است و می‌گوید:

هنگامی که خودروهای کلاسیک را به بازی F1 2013 اضافه کردیم شاهد واکنش‌های بسیار مثبتی بودیم و در بازی F1 2017 آن‌ها بهتر از هر زمان دیگری بازگشته‌اند. در حالی‌که خودروهای فراوانی برای انتخاب وجود داشت، انتخاب ۱۲ خودرو نهایی کار دشواری بود، اما ما از انتخاب چندین عدد از موفق‌ترین و خاطره انگیزترین خودروهای محبوب ۳۰ سال گذشته خوشحال هستیم.

zoomg

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *