تاریخ انتشار بازی Super Meat Boy برای نینتندو سوئیچ

کسانی که به کنسول نینتندو سوئیچ علاقه دارند و خبرهای مربوط به آن را دنبال می‌کنند از شنیدن خبر مشخص شدن تاریخ عرضه بازی Super Meat Boy خوشحال خواهند شد.

بازی Super Meat Boy در سال جاری به صورت دیجیتالی برای نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد، اما طرفداران باید منتظر باشند تا در سال آینده نسخه فیزیکی آن عرضه شود.

این خبر در توییتر رسمی توسعه دهنده بازی Super Meat Boy، استودیو Team Meat، منتشر شده است. در توییتر از استودیو درباره اینکه Super Meat Boy زودتر از دنباله آن، Super Meat Boy Forever، عرضه می‌شود سوال پرسیده شده بود و آن‌ها در پاسخ گفتند:

بله، Super Meat Boy امسال برای نینتندو سوئیچ عرضه می‌شود. احتمالا نسخه فیزیکی آن سال آینده در دسترس خواهد بود.

این اولین باری است که استودیو Team Meat درباره تاریخ عرضه این عنوان صحبت می‌کند؛ در واقع خیلی از طرفداران در مورد انتشار نسخه اول این مجموعه برای نینتندو سوئیچ شک داشتند. خبر عرضه نسخه اول این مجموعه در اواسط ماه آگوست به وسیله همین اکانت توییتر استودیو اعلام و در پایان همان ماه بود که دنباله آن، Super Meat Boy Forever، نیز به صورت رسمی معرفی شد. باید ذکر کنیم که انتظار می‌رود بازی Super Meat Boy Forever در سال 2018 عرضه شود.

بازی Super Meat Boy اولین بار در سال 2010 برای ایکس‌باکس 360 منتشر شد و پس از آن به پلتفرم‌های دیگر مثل پی‌سی، پلی‌استیشن 4، اندروید و Wii U  آورده شد و حالا پس از هفت سال برای نینتندو سوئیچ عرضه می‌شود.

تانی کال

برگرفته از Dualshockers

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *