کمپانی واینستاین اعلام کرد فیلم مورد تحسین و پرفروش The Intouchables (دست نیافتنی ها) که قرار است با بازی برایان کرانستون و کوین هارت بازسازی شود و هنوز برای آن نامی انتخاب نشده است، در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ (۹ مارس ۲۰۱۸۸) به صورت سراسری اکران خواهد شد.

این فیلم که به کارگردانی نیل برگر (Divergent, Limitless) می باشد، تاریخچه دوستی غیر منتظره بین فیلیپ لاکسه (کرانستون)، یک میلیاردر که پس از صانحه ای در پرواز با گلایدر فلج شده و جنایت کار محکومی به نام دل (هارت) که اخیرا از زندان آزاده شده و نیاز به کار و شروعی تازه دارد را بازگو می کند. از جهان هایی کاملا جداگانه، فیلیپ و دل یک پیوند کاملا بعید و غیر منتظره را تشکیل می دهند و بین تفاوت هایشان پلی برای بهره بری می زنند و با این روند عقل ارزشمندی بدست می آورند، که به هر کدام از این دو حسی تازه ای از شور و اشتیاق از تمام احتمالات زندگی را می دهد.

نیکول کیدمن (Lion, The Beguiled) نیز در این فیلم به ایفای نقش خواهد پرداخت. علاوه بر این سه بازیگر، جولیانا مارگولیس (The Good Wife) و آجا نائومی کینگ (How to Get Away with Murder) نیز در فیلم حضور دارند. جیسون بلومنتال، تاد بلک و هاروی واینستاین این فیلم که فیلمبرداری آن از حدود ۳ ماه پیش آغاز شده است را تولید می کنند.

bia2mag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *