کمپانی سرچ لایت پیکچرز در طی خبری اعلام کرده است که فیلم جدید کارگردان نامزد جایزه ی اسکار گیلرمو دل تورو (کارگردان فیلم های Pan’s Labyrinth و Crimson Peak) یعنی The Shape of Water (به شکل آب) قرار است در تاریخ ۸ دسامبر ۲۰۱۷ (۱۷۷ آذر ۱۳۹۶) اکران شود. تاریخی که دقیقا یک هفته قبل از اکران فیلم ریان جانسون یعنی جنگ ستارگان: آخرین جدای می باشد.

در این فیلم دل تورو بازیگرانی چون نامزد جایزه ی اسکار سالی هاوکینز (بازیگر فیلم های Blue Jasmine و Happy-Go-Lucky)، نامزد جایزه ی اسکار مایکل شنون (Revolutionary Road و ۹۹Homes)، نامزد جایزه ی اسکار ریچارد جنکینز (The Visitor و Olive Kitteridge)، داگ جونز (Crimson Peak و Hellboy)، نامزد جایزه ی گلدن گلوب مایکل استالبرگ (A Serious Man و Steve Jobs) و برنده ی جایزه ی اسکار اکتاویا اسپنسر (The Help و Gifted) حضور دارند.

اتفاقات فیلم به شکل آب در سالهای ۱۹۶۳ در آمریکا و در پشت پرده ی جنگ سرد رخ می دهد. در جایی که دختری تنها (هاوکینز) در یک آزماشگاه مخفی بسیار حفاظت شده ی دولت به دام افتاده است. به نظر می رسد او در این مکان زندگی یکنواختی داشته باشد، اما وقتی که همراه با همکار خود زِلدا (اسپنسر) یک آزمایش فوق محرمانه را کشف می کنند، زندگیشان به کلی عوض می شود.

دل تورو علاوه بر کارگردانی فیلم به همراه ونسا تیلور (از نویسندگان سریال Game of Thrones و سری فیلم Divergent) نویسنده ی فیلم نیز می باشد و تهیه ی آن نیز برعهده ی دل تورو و جی. مایلز دیل (تهیه کننده ی فیلم های The Vow و Scott Pilgrim vs the World) می باشد.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *