«وودی آلن» که همچنان در سن 81 سالگی اصرار دارد سالی یک فیلم بسازد و اکران کند، فیلم درام تازه‌ی خود «چرخ و فلک» (Wonder Wheel) را با همکاری آمازون در تاریخ اول دسامبر روی پرده می‌برد.

آلن از فیلم «Match Point» تا کنون که در دسامبر سال 2005 عرضه شد، هیچ یک از آثارش را برای فصل جوایز در نظر نگرفت. چهار فیلم اخیر وی از جمله «Blue Jasmine» که برنده‌ی اسکار شد، همگی در ماه جولای به اکران درآمده‌ بودند. فیلم‌های «نیمه شب در پاریس»، و «ویکی کریستینا بارسلونا»ی او نیز به ترتیب در ماه‌های می و آگوست عرضه شدند.

از داستان فیلم «چرخ و فلک» که بازیگرانی چون «کیت وینسلت» و «جاستین تیمبرلیک» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند، بنابر تصمیم آمازون اطلاعاتی به بیرون درز نکرده اما می‌دانیم که حوادث آن در دهه 1950 میلادی و در نیویورک اتفاق می‌افتد. وینسلت در ابتدا قرار بود در فیلم « Match Point » برای کارگردان جلوی دوربین برود، اما به علت مشکلات خانوادگی این اتفاق هرگز رخ نداد، بنابراین، این فیلم اولین همکاری وینسلت با آلن به شمار می‌رود.

سال گذشته فیلم «مچستر کنار دریا» دو اسکار برای آمازون به ارمغان آورد، به همین دلیل آن‌ها امسال نیز با عناونی مانند « Wonderstruck » به کارگردانی «تاد هینز»، و « Last Flag Flying » آخرین ساخته‌ی «ریچارد لینکلیتر» که هردو به زودی در جشنواره‌ی فیلم نیویورک روی پرده می‌روند، به روشنی امیدوارند توجهات را به خود معطوف سازد.

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *