تاریخ اکران فیلم The 15:17 to Paris

شرکت Warner Bros. Pictures و Village Roadshow اعلام کردند که فیلم جدید Clint Eastwood به نام The 15:17 to Paris در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۱۸ اکران خواهد شد. این فیلم داستان واقعی ۳ نفره که که رفتار شجاعانه شون اونا رو در یک قطار، به قهرمان تبدیل کرد.

فیلم های دیگه ای که قراره روز ۹ فوریه ۲۰۱۸ اکران بشن عبارتند از Fifty Shades Freed، The Hurricane Heist وPeter Rabbit.

در غروب روز ۲۱ آگوست ۲۰۱۵ جهان از شنیدن یک خبر مبهوت شده بود. اینکه یک قطار Thalys برای یک حمله تروریستی متوقف شده است ولی بخاطر شجاعت سه جوان آمریکایی که به اروپا سفر میکردن، این حمله ناموفق ماند. فیلم The 15:17 to Paris داستان زندگی این دوستان از کودکی، تا تلاش برای پیدا کردن نقششون توی دنیا و پیدا کردن همدیگه تا نقشه هایی که برای این حمله کشیده میشه رو بیان میکنه. در بین اون همه ترس و هیاهو، دوستیشون رو فراموش نمیکنن و همین میشه بزرگترین سلاحشون و کمکشون میکنه که جون ۵۰۰ نفر مسافر رو نجات بدن.

این تیم سه نفره تشکیل شده از Anthony Sadler، نگهبان گارد ملی Oregon و خلبان نیروی هوایی آمریکا،Spencer Stone، که خودشون هم توی فیلم بازی میکنن. در کنار آن ها Jenna Fischer (بازیگر فیلم Hall Pass و سریال The Office) و Judy Greer (بازیگر فیلم War for the Planet of the Apes) و Ray Corasani (بازیگر سریال The Long Road Home) نیز بازی میکنند. Paul-Mikél Williams جوانی های Anthony رو بازی میکنه وMax Ivutin و Bryce Gheisar هر دو جوانی های Alekرو بازی میکنن و Cole Eichenberger و William Jenningsجوانی های Spencer رو بازی میکنن.

Eastwood (کارگردان فیلم های Sully و American Sniper) فیلم رو بر اساس فیلمنامه ای از Dorothy Blyskalکارگردانی میکنه که خود فیلمنامه هم اقتباسی از کتاب  The 15:17 to Paris: داستان واقعی یک تروریست، یک قطار و سه آمریکایی قهرمان، نوشته Anthony Sadler و Alek Skarlatos و Spencer Stone و Jeffrey E. Sternاست. Eastwood همچنین در کنار Tim Moore و Kristina Rivera و Jessica Meier تهیه کنندگان این فیلم هستن. مدیر اجرایی فیلم هم Bruce Berman است.

در پشت صحنه، تیم خلاقی شامل Tom Stern است که ۱۳ تا کار قبلی Eastwood رو فیلمبرداری کرده. Deborah Hopper که طراح لباس ۱۷ تا از کارهای قبلی Eastwood بوده و Blu Murray که همین اخیراً فیلم Sully رو اکران کرد. کارگردان کهنه سرباز، Kevin Ishioka، که بخاطر کارهای Sully و Dunkirk شناخته میشه، در این فیلم به عنوان طراح تولید کار میکنه.

 

فیلم توسط شرکت های Warner Bros. Pictures و Warner Bros. Entertainment Company و در برخی مناطق توسط شرکت Village Roadshow Pictures پخش خواهد شد.

تانی کال

آریافیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *