شرکت «برادران وارنر» (Warners Bros) تنها چند روز پس از معرفی فیلم Wonder Woman 2 در جریان کامیک کان 2017، تاریخ اکران آن را مشخص کرد.

طبق اعلام این شرکت، فیلم Wonder Woman 2 در تاریخ «13 دسامبر 2019» (22 آذر 1398) به اکران سینماها در خواهد آمد. البته شما زن شگفت انگیز را چند ماه دیگر در فیلم «لیگ عدالت» (Justice League) مشاهده خواهید کرد.

تایید ساخت این فیلم در کامیک کان، یک حرکت تشریفاتی بود زیرا با موفقیت بزرگ قسمت اول، امکان نداشت که وارنر قسمت دوم آن را نسازد. قسمت اول در حال حاضر، پرفروش‌ترین فیلم تابستان 2017 در آمریکا است و این فروش بزرگ، به خاطر کیفیت مناسب این فیلم بود و نه صرفا به خاطر تبلیغات. این فیلم پس از ناکامی‌های قبلی، به «دنیای سینمایی توسعه یافته دی سی» (DC Extended Universe) حیات دوباره بخشید، نقدهای بسیار مثبتی دریافت نمود و «گل گدوت» (Gal Gadot) را تبدیل به یک ستاره کرد.

حال تنها سوال این است که آیا «پتی جنکینز» (Patty Jenkins) برای کارگردانی قسمت دوم بازخواهد گشت یا خیر. طبق اخباری که تاکنون منتشر شده، او در حال کار بر روی داستان فیلم است اما وارنر همراه با اعلام تاریخ اکران، نامی از کارگردان نبرد و طبق اخبار منتشر شده از سوی ورایتی، این استودیو هنوز حضور او در صندلی کارگردان را تایید نکرده است.

هنوز جزئیات دقیقی از داستان قسمت دوم در دست نیست، تا پیش از این گفته می‌شد که داستان، پس از اتفاقات فیلم لیگ عدالت به وقوع خواهد پیوست اما اخیرا شایعاتی منتشر شده است که داستان فیلم در دهه 1980 و در دوران جنگ سرد میان آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی جریان خواهد داشت.

در قسمت اول بازیگرانی همچون «کانی نلسون» (Connie Nielsen)، «رابین رایت» (Robin Wright) و «کریس پاین» (Chris Pine) به ایفای نقش می‌پرداختند که گفته شده پاین در قسمت دوم هم حضور خواهد داشت. این فیلم با بودجه 150 میلیون دلاری، تاکنون 780 میلیون دلار در جهان فروش داشته است.

 گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *