به گفته پخش‌کننده بین‌المللی فیلم، «ناکوک» به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه‌کنندگی خانه فیلم پروان و امیر عابدى دو اکران در جشنواره دوربان خواهد داشت.

به گزارش مشاور رسانه‌ای فیلم «ناکوک»، ستار چمنی گل پخش‌کننده بین‌الملل این فیلم خبر داد که فیلم سینمایی «ناکوک» ساخته امیرپورکیان که برای حضور در این دوره از جشنواره فیلم دوربان پذیرفته شده، دو نمایش در بخش مسابقه خواهد داشت.
به گفته چمنی گل روزهای نمایش فیلم «ناکوک» ۱۹ و ۲۱ جولای (۲۸ و ۳۰ تیرماه) است که با حضور امیر پورکیان کارگردان و تعدادی از بازیگران و عوامل فیلم خواهد بود.
این فیلم بعد از «گذشته» اصغر فرهادی که جایزه بهترین فیلمنامه را از این جشنواره دریافت کرد، نخستین فیلمی است که از ایران برای حضور در بخش اصلی جشنواره بین‌المللی فیلم دوربان انتخاب شده است.
جشنواره بین‌المللی فیلم دوربان قدیمی‌ترین و بزرگترین فستیوال فیلم در منطقه جنوب آفریقا است که هرساله در شهر دوربان آفریقای جنوبی برگزار می‌شود.
«ناکوک» یک درام اجتماعی و نخستین اثر امیر پورکیان در مقام کارگردان است که با قصه‌ای متفاوت نوع خاصی از مشکلات خانوادگی را مد نظر قرار داده است.

در خلاصه داستان «ناکوک» آمده است: وقتی فک می‌کنی همه چی داره درست پیش میره از همون جایی که مطمئن‌تری ضربه می‌خوری!!
شقایق فراهانی، سعید شریف، سام حسامی و مهسا علافر بازیگران «ناکوک» هستند.
عوامل «ناکوک» عبارتند از: کارگردان: امیر پورکیان، نویسنده: علی اصغری، تهیه‌کننده: خانه فیلم پروان و امیر عابدى، فیلمبردار: مرتضی قیدی، طراح صحنه: آبتین برقی، صدابردار: محمد شاهوردی، صداگذار: حسن ابوالصدق، طراح چهره‌پردازی: الهام اطیابی، تدوین: حامد حسینی، مدیر تولید: ایرج رحمانی، موسیقی: شهریار حدادی، برنامه ريز: مريم وانشاني، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا و مشاور تبلیغات: سپیده هاشمی.

سینما تیکت 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *