کمپانی STX Entertainment در نهایت تاریخ اکران و کارگردان انیمیشن Ugly Dolls (عروسک های زشت) را مشخص نمود. مقرر شده است که کارگردانی این انیمیشن را کارگردان محبوب رابرت رودریگز (Sin City, Machete) بر عهده بگیرد و تاریخ اکران آن نیز ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۰ می ۲۰۱۹) اعلام شده است. به جز فیلم دوم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) که حدود سه هفته قبل از این انیمیشن اکران می شود، فیلم بزرگ و عمده ی دیگری برای آن تاریخ اعلام نشده است.

در واقع انتخاب رودریگز به عنوان کارگردان انیمیشن Ugly Dolls (عروسک های زشت) تصمیمی خوب بوده است زیرا او می تواند دید و نگرش خانوادگی ای که در فیلم های The Adventures of Sharkboy and Lavagirl 3-D و Shorts و Spy Kids داشته است را به این انیمیشن نیز منتقل کند. رودریگز در حال حاضر بر روی فیلم Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ)، فیلمی اقتباسی از کمیک ژاپنی به تهیه کنندگی و نویسندگی جیمز کامرون کار می کند. همچنین او فیلم اکشن-زنده ی Jonny Quest (جانی کوییست) را در حال توسعه دارد و یکی از کاراگردان مورد نظر برای کارگردانی بازسازی فیلم Escape from New York (فرار از نیویورک) می باشد.

دنیای زشت ها پر از کاراکترهای بازیگوش، شوخ و متعادل با نام هایی همچون ویج، بابو، آیس-بت و وِدجهد می باشد و دنیایی است که تعریف سنتی کلمه ی زشت به راس آن تبدیل شده است و هدف دارد از کاراکترهایی که متمایز، خاص و متفاوت هستند، تجلیل به عمل بیاورد. این کار در سال ۲۰۰۱ و با کشیدن یک هیولای غیرمتعارف درون نامه ای بین دو نفر شروع شد و به سرعت به جهانی رنگین و متفاوت تبدیل شد.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *