نویسنده و کارگردان جاس ویدون (The Avengers) در حال حاضر سخت در حال کار بر روی به پایان رساندن تصویر برداری گسترده دوباره فیلم Justice League (لیگ عدالت) محصول کمپانی برادران وارنر و دی سی برای اکران در ماه نوامبر امسال می باشد ولی پس از این پروژه، او کاراکتر بتگرل را در فیلمی مستقل بر روی پرده نقره ای می آورد.

حال مدیر کمپانی دی سی جف جانز تاریخ شروع تولید فیلم Batgirl (بتگرل) را اعلام کرده و همچنین خبرهای تازه تری در مورد فیلم Wonder Woman 2 (واندر وومن ۲) را به اطلاع طرفداران رسانده است. او بیان می کند:

“بتمن چیزی فراتر از خود بتمن است. از زمانی که ما توسعه ای از آن جهان دیده ایم، زمان زیادی گذشته است. ما در حال کار بر روی فیلم بتگرل با جاس ویدون می باشیم، این پروژه قرار است که بسیار هیجان انگیز باشد و او تولید آن را از سال آینده آغاز خواهد کرد. این تازه آغاز ماجرا است. ما می خواهیم در دنیای بتمن به روشی تازه کاوش کنیم.

همانطور که در بالا خواندید، جاس ویدون تولید فیلم بتگرل را در سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد نمود. علاوه بر این، در کمیک کان توسط خود بن افلک اعلام شد که علی رغم شایعات روز گذشته، او قصد دارد تا نقش بتمن را برای مدتی طولانی در دست داشته باشد که شامل فیلم مستقل آن به نام The Batman (بتمن) به کارگردانی مت ریوز نیز می شود. بن افلک اذعان می کند:

“اجازه بدهید که واضح بگویم، بتمن بزرگترین بخش در جهان است. من از انجام این نقش بسیار هیجان زده ام.”

در ادامه نیز، جف جانز تایید کرد که او در حال نوشتن فیلمنامه فیلم واندر وومن ۲ با ایده و داده هایی از طرف کارگردان پتی جنکینز می باشد. جانز در فیلمنامه فیلم اول واندر وومن نیز دست داشته ولی این موضوع زیاد عمومی نشده است. او می گوید:

“من در حال حاضر بر روی فیلمنامه فیلم واندر وومن ۲ کار می کنم. من به تازگی این کار را آغاز نموده ام.”

همچنین تایید شده که فیلم بتگرل بخشی از دنیای گسترده دی سی خواهد بود که همیشه در حال تکامل است. دنیای گسترده دی سی شامل فیلم Justice League (لیگ عدالت) و فیلم Aquaman (آکوامن) و فیلم Wonder Woman 2 (واندر وومن) و فیلم مستقل The Batman (بتمن) و همچنین فیلم Gotham City Sirens (افسونگران شهر گاتهام) به کارگردانی دیوید آیر می باشد.

bia2mag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *