شرکت سگا، ناشر بازی Yakuza 6 به تازگی از تاریخ انتشار این بازی در کشور‌های اروپایی و آمریکا رونمایی کرده است، که بر این اساس باید تا بیستم ماه مارس 2018 (30 اسفند 1396) منتظر عرضه این عنوان باشیم.

همانطور که در ابتدای کار نیز گفته شد، شرکت سگا امروز تاریخ 30 اسفند ماه سال جاری (20 مارس 2018) را به عنوان تاریخ عرضه بازی Yakuza 6 در کشور‌های غربی مشخص کرد و این در حالی است که مدت‌هاست از انتشار آن در بازار کشور ژاپن می‌گذرد.

برای اولین بار از Yakuza 6 که پسوند The Song of Life را یدک می‌کشید، در نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای توکیو سال 2015 (TGS 2015) رونمایی و در دسامبر سال 2016 این عنوان عرضه شد. این در حالی بود که هنوز خبری از زمان انتشار بازی در کشور‌های اروپایی، آمریکا و استرالیا نبود. دارندگان کنسول پلی استیشن 4 در سر تا سر دنیا باید خوشحال باشند، چرا که یکی دیگر از بازی‌های انحصاری و اصیل سونی بالاخره برای کنسولشان در راه است. هر چند همانطور که گفته شد، تا عرضه آن زمان نسبتا زیادی باقی مانده است.

سازندگان علاوه‌بر خبر تاریخ انتشار بازی، از نسخه مخصوص و محدود بازی که موسوم به After Hours Premium است رونمایی کردند. این پکیج علاوه‌بر دیسک بازی، دو لیوان منقش به طرح اژدها، دو زیر لیوانی، دو سنگ یخی و یک کتابچه از بازی را شامل می‌شود و با قیمت 90 دلار (80 یورو) قابل خریداری است. علاوه‌بر این سازندگان برای کسانی که بازی را پیش‌خرید و یا نسخه Lunch را تهیه کرده‌اند، علاوه‌بر دیسک بازی، یک کتابچه مصور را نیز درون پکیج این عنوان قرار داده‌اند.

در ادامه نیز می‌توانید تصاویر نسخه‌های مخصوص این عنوان را مشاهده کنید.

بازی Yakuza 6

بازی Yakuza 6

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *