به‌تازگی شایعاتی درباره تاریخ معرفی احتمالی گلکسی نوت 8 منتشر شده است. برخی می‌گویند این اسمارت‌فون ممکن است در طول نمایشگاه IFA برلین که برای برگزاری در ماه سپتامبر برنامه‌ریزی شده، رونمایی شود. هم‌چنین در گزارشاتی انتشار آن قبل از این مراسم نیز مطرح گردیده است.

جزئیات جدیدی در مورد تاریخ رونمایی و محل برگزاری مراسم توسط leaksterIce Universe به‌بیرون درز کرد. به گفته او، سامسونگ از فبلت بعدی دارای قلم استایلوس خود در هفته سوم ماه اوت پرده‌برداری می‌کند. تاریخ مورد نظر بین چهاردهم و بیستم آن ماه خواهد بود. او در ادامه محل برگزاری مراسم را نیویورک اعلام نموده است.

سال گذشته سامسونگ، گلکسی نوت7 را به‌منظور رقابت با آی‌فون7 و آی‌فون7 پلاس، با عجله به‌بازار فرستاد که مشکلاتی را نیز در‌ پی داشت. انتظار می‌رود گلکسی نوت8 با طراحی شبیه به گلکسی S8 و +S8 ساخته شود. صفحه نمایش کشیده آن با اندازه 6.3 اینچی کمی بزرگتر از گلکسی +S8 خواهد بود. Ice Univese تصویری از پنل جلویی دستگاه ارایه نموده است.

جزئیات دیگر گلکسی نوت 8 عبارتند‌از: دوربین پشتی دوگانه با سنسور‌های 12 و 13 مگاپیکسلی و توانایی زوم اپتیکال سه برابری، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و چیپست اسنپدراگون 836 یا اگزینوس 8895.

اگر گلکسی نوت 8 اولین گوشی هوشمندی باشد که تراشه جدید کوالکام بر رویش قرار می‌گیرد، باید انتظار داشت ماه آینده شاهد رونمایی آن باشیم. چیپست جدید کوالکام، کمی در عملکرد نسبت به اسنپدراگون 835 ارتقا پیدا کرده است. سرعت CPU به 2.5 گیگاهرتز و کلاک پردازنده گرافیکی به 700 مگاهرتز افزایش یافته‌اند. در گذشته اسنپدراگون 821 هم نسخه بهبود یافته اسنپداگون 820 بود.

آی تی رسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *