هنوز مشخص نیست دنیل کریگ(Daniel Craig)بخواهد دوباره نقش جیمز باندی را بازی کند که یکبار از آن بعنوان نقش نامطلوبی یاد کرده بود. تمامی این ابهامات باعث شده اند تا همه منتظر باشند ببینند کدام بازیگر نقش جیمز باند را بازی خواهد کرد. تام هاردی بازیگری است که از بیشترین شانس برای بازی در این نقش برخوردار است. دیدن این بازیگر در یک نقش کلاسیک دور از انتظار نبوده و در این موقعیت فرضی، هاردی دقیقا می داند دوست دارد چه کسی کارگردانی کار را برعهده داشته باشد: کریستوفر نولان (Christopher Nolan).
تام هاردی اخیرا با فیلم Taboo به تلوزیون برگشته است. این بازیگر نامزد احتمالی جیمز باند جدید خواهد بود. کریستوفر نولان قبلا گفته بود که دوست دارد فیلم جیمز باند را بسازد و هاردی قطعا یکی از گزینه های احتمالی در این پروژه خواهد بود.
” ما بازیگرها یک جمله ای بین خودمان داریم که نباید درباره هرچیزی زودتر از موعدش صحبت کرد. ببرای همین چیزی در اینباره نمی گویم. چون اگر حرفی بزنم همه چیز از بین می رود. اما کریس نولان بهترین کارگردان برای فیلم باند است. دنیل کریگ عالی است و سم مندس  (Sam Mendes)و باربارا براکلی (Barbara Broccoli) کار بسیار تاثیرگذاری انجام داده اند که نمی توان به راحتی کار آنها را ادامه داد. فکر می کنم وقتی اسم کسی مثل کریستوفر نولان می آید، همه می دانند که این شخصیت فوق العاده و قوی قادر است چیز جدید و شگفت انگیزی را مجددا خلق کند.”
فیلم های جدید جیمز باند با بازی دنیل کریگ روح تازه ای به این مجموعه بخشیدند و آن را به بهترین جایگاهی که این فیلم می توانست دست یابد، رساندند. وقتی تام هاردی می گوید کریستوفر نولان فرد مناسب برای ساخت جیمز باند است، کاملا حق دارد. وی یکی از بهترین کارگردانان امروزی است و تام هاردی خودش را بعنوان بازیگری که کارش را بلد است، ثابت کرده است. این همکاری مشترک در جیمز باند فوق العاده خواهد بود اما زمان نیاز است تا ببینیم این دو شانس همکاری باهم را خواهند داشت یا نه.

توسط مینو فرجی

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *