خانه ورزش اخبار ورزش ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان؛ بازگشت همیشگی‌ها

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان؛ بازگشت همیشگی‌ها

1

استفاده از نفرات ذخیره ای چون بشار رسن، شایان مصلح، سیامک نعمتی و گادوین منشا در بازی با پیکان و استراحت دادن به برخی بازیکنان ثابت و همیشگی، خروجی خوبی برای سرمربی پرسپولیس نداشت و تیم برانکو پس از ۵۰۵ روز در بازی های خانگی تن به شکست داد.

برانکو حالا به ترکیب ثابت و همیشگی اش باز خواهد گشت. با توجه به تمرینات برگزار شده، به نظر می رسد که شجاع خلیل زاده و محمد انصاری مدافعان میانی برانکو در بازی حساس مقابل سپاهان خواهند بود. سیدجلال حسینی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم نیست.

حسین ماهینی و صادق محرمی مدافعان چپ و راست پرسپولیس خواهند بود. محرمی بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشته و ماهینی در دفاع چپ بازی می کند.

با توجه به محرومیت کمال کامیابی نیا در بازی با الهلال، ربیع خواه مقابل سپاهان هافبک دفاعی پرسپولیس است. ربیع خواه بازیکن مورد علاقه برانکو بوده و سرمربی کروات پرسپولیس امسال با توجه به جراحی کتف کامیابی نیا و عدم آمادگی او بیشتر از ربیع خواه استفاده کرده است.

محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و وحید امیری سه هافبک نفوذی پرسپولیس هستند و با نمیکت نشینی منشا بار دیگر زوج علیپور و طارمی در خط حمله استفاده خواهد شد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *