خانه بازی تریلر هنگام عرضه بازی Old Time Hockey

تریلر هنگام عرضه بازی Old Time Hockey

0

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو وی‌۷ اینترتینمنت (V7 Entertainment) تریلر هنگام عرضه بازی شبیه سازی هاکی Old Time Hockey را منتشر کرد که کاربران را به دوران قدیمی این ورزش می‌برد.

کاربرانی که برای اولین بار نام بازی Old Time Hockey به گوششان می‌خورد در ادامه می‌توانند توضیحات صفحه استیم این بازی را مطالعه کنند.

کاربران با تشکیل تیم‌های ۵ نفره بازی Old Time Hockey را انجام می‌دهند و همانند دوران قدیمی این ورزش، یک گیم‌پلی خشن را تجربه می‌کنند. کاربران در این بازی می‌توانند در حین مسابقه، تجهیزات ورزشی خود را نظیر کلاه ایمنی یا ضربه گیر زانو به طرف حریف برتاب کنند. با  افزایش درگیری و ضربات پی در پی، بازیکنان تجهیزات ورزشی خود را رها می‌کنند و به صورت سنت ورزش هاکی با یکدیگر درگیر می‌شوند و همدیگر را از پای در می‌آورند. بله درست متوجه شدید تمام محتوای ورزش قدیمی و سنتی هاکی را در این بازی می‌توانید پیدا کنید. با رقیبانتان مبارزه کنید و آنها را خسته کنید تا بتوانید پیروزی را در این مسابقه از آن خود کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر روز انتشار بازی Old Time Hockey را دانلود و تماشا کنید. بازی مذکور هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌اسیتشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است و قرار است در سال جاری میلادی برای کنسول‌هاینینتندو سوییچ و ایکس‌باکس وان نیز عرضه شود.

دانلود ویدیو با رزولوشن SD360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p | دانلود ویدیو با رزولوشن Full HD1080p

Zoomg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *