تست طول عمر باتری ال جی وی 30

جدیدترین پرچمدار ال جی، یعنی ال جی وی 30 (LG V30) محصولی زیبا و قدرتمند بوده و دارای یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین دوربین‌ها در بین گوشی‌های هوشمند می‌باشد. اما با تمام این خوبی‌ها، با توجه به اینکه گوشی‌های قبلی ال جی سایقه چندان خوبی در زمینه طول عمر باتری نداشتند، در مورد وی 30 هم نگرانی‌هایی پیرامون طول عمر باتری وجود داشت. در این پست قصد داریم تا به بررسی این فاکتور پرداخته و به حقیقت مطلب در مورد باتری ال جی وی 30 پی ببریم.

همین ابتدای مطلب باید اشاره کنیم که ال جی وی 30 در واقع بهترین گزینه در زمینه طول عمر باتری، در بین تمامی پرچمدارهای این شرکت می‌باشد. در حالی که در ال جی وی 10 و ال جی جی 5 به سختی می‌شد یک روز کامل را بدون نیاز به شارژر به پایان رساند، این کمپانی کره‌ای در سال‌های اخیر پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای را در این زمینه داشته است. البته این پیشرفت‌ها در ظرفیت باتری پرچمدارهای اخیر این شرکت چندان خود را نشان نمی‌دهد.

ظرفیت باتری سه پرچمدار اخیر ال جی در سری وی:

  • ال جی وی 30: 3,300 میلی آمپر ساعت
  • ال جی وی 20: 3,200 میلی آمپر ساعت
  • ال جی وی 10: 3,000 میلی آمپر ساعت

مهمترین تغییری که در وی 30 اعمال شده، استفاده از یک پردازنده بسیار کارآمدتر با نام اسنپدراگون 835 می‌باشد که تأثیر به سزایی بر افزایش طول عمر باتری آن داشته است. البته کنار گذاشتن ایده صفحه نمایش ثانویه نیز در این مسئله بی‌تأثیر نبوده است. و اما امتیازی که ال جی وی 30 در زمینه طول عمر باتری کسب کرده است:

تست باتری

باتری ال جی وی 30 با یکبار شارژ کامل قادر است تا انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن مداوم گوشی در مدت 9 ساعت و نیم را تأمین کند که رکورد قابل ملاحظه‌ای می‌باشد. در عمل هم باید گفت با یکبار شارژ و با استفاده‌ای معمولی، می‌توان یک روز کامل را بدون نیاز به شارژر سپری کرد و حتی اگر کمی صرفه‌جویی کنید می‌توانید این مدت را تا یک روز و نیم هم ارتقاء دهید.

یکی دیگر از فاکتورهایی که در مورد باتری گوشی‌های هوشمند از اهمیت بالایی برخوردار است، مدت زمان مورد نیاز برای شارژ مجدد آن می‌باشد. در این زمینه نیز تست‌های لازم بر روی ال جی وی 30 انجام شده و برای شارژ باتری آن نیز از شارژر دیواری درون جعبه آن استفاده شده است که امتیاز به دست آمده را در ادامه مشاهده می‌کنید:

بنچمارک شارژ مجدد

باتری خالی ال جی وی 30 به یک ساعت و 48 دقیقه زمان نیاز دارد تا به طور کامل شارژ شده و دوباره آماده استفاده گردد. البته این عملکرد در مقایسه با مدل‌های قبلی سری وی چندان هم قابل توجه نیست. گوشی ال جی وی 10 دارای سرعت فوق العاده‌ای در شارژ مجدد باتری بود و تنها در عرض 65 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شد. ال جی وی 20 هم تنها به 86 دقیقه زمان نیاز داشت تا باتری خالی خود را به صورت کامل شارژ کند. البته با تمام این تفاسیر، عملکرد وی 30 در مقایسه با دیگر پرچمدارهای بازار چندان هم بد نیست و به عنوان مثال تقریباً مشابه با گلکسی نوت 8 می‌باشد.

تانی کال

برگرفته از phonearena

دیجی رو

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *