ساخت بازی Bloodborne برای استودیو «فرام‌سافتور» (FromSoftware) یک پروژه لذت بخش بین توسعه نسخه دوم و سوم بازی Dark Souls  محسوب می‌شود.

بازی Bloodborne با اینکه دنباله رو راه سری Dark Souls محسوب می‌شود ولی تفاوت‌های آشکاری با این سری دارد که باعث محبوبیت این بازی اکشن نقش‌آفرینی شده است. این بازی به اندازه‌ای موفق عمل کرد که توانست نقش خودش را بر روی صنعت بازی‌سازی به جا بگذارد و حالا یک اکشن فیگور بسیار زیبا برای آن ساخته شده است.

از این اکشن فیگور به وسیله شرکت «مکس فکتوری» (Max Factory) رونمایی شده و در رویداد Anime Expo به نمایش گذاشته شده است. این مجسمه دوست‌داشتنی توسط شرکت Good Smile Company ساخته شده که مکس فکتوری زیر مجموعه آن است.

بازی Bloodborne

این اکشن فیگور به همراه لوازم جانبی و پایه عرضه می‌شود و هنوز قیمت آن مشخص نشده ولی از آنجایی که Anime Expo هم‌اکنون در جریان است به زودی قیمت آن نیز مشخص می‌شود.

بازی Bloodborne در سال 2015 به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر شد و توانست هم از دیدگاه منتقدین و هم از لحاظ تجاری موفق عمل کند؛ به خاطر همین موفقیت است که انتظار می‌رود نسخه دوم آن نیز در دست ساخت قرار داشته باشد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *