دیزنی تصویر جدیدی از شخصیت کاپیتان سالازار در فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales منتشر کرد.

روزنامه یواس‌ای تودی در شماره جدید خود تصویر جدیدی از فیلم مورد انتظار دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده داستان نمی‌گویند (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales) منتشر کرده است. در این تصویر شخصیت شرور و منفی کاپیتان سالازار با نقش آفرینی خاویر باردم، دیده می‌شود که سوار بر کشتی و به دنبال کاپیتان جک اسپارو با نقش آفرینی جانی دپ، است. طبق اطلاعاتی که این روزنامه منتشر کرده، سالازار در نوجوانی با اسپارو روبرو شده است. نخستین تریلر فیلم Dead Men Tell No Tales در اواسط ماه مهر منتشر و شخصیت کاپیتان سالازار برای اولین بار معرفی شد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Javier Bardem Looks Ghostly in New ‘Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales’ Photo  Read More: Javier Bardem Looks Ghostly in New ‘Pirates of the Caribbean’ Photo | http://screencrush.com/javier-bardem-pirates-of-the-caribbean-dead-men-photo/?trackback=tsmclip

سالازار یک دزد دریایی مرده است که روح او سال‌ها در یک مثلث شیطانی گرفتار بوده است، حال شبح مخوف او از این مثلث فرار کرده و به دنبال گرفتن انتقام از جک اسپارو است. علاوه بر دپ، جفری راش برای بازی در نقش هکتور باربوسا و اورلاندو بلوم برای بازی در نقش ویل ترنر، در فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales باز خواهند گشت. برنتون توایتز، کایا اسکودلاریو، کوین مک‌نالی، پل مک‌کارتنی، استیون گراهام، مارتین کلبا، آدام براون و گلشیفته فراهانی دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

علاوه بر این، طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده، ممکن است شاهد حضور کوتاه کیرا نایتلی، بازیگر نقش الیزابت سوآن، در این فیلم نیز باشیم. با این حال، این خبر تاکنون تایید یا تکذیب نشده است. کارگردانی فیلم Dead Men Tell No Tales بر عهده اسپن سندبرگ و یواخیم رانینگ است. این فیلم، جدیدترین قسمت مجموعه دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) خواهد بود که پس از ۶ سال قرار است به روی پرده برود، آخرین قسمت این مجموعه به نام دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته (Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides) در سال ۲۰۱۱ به روی پرده رفت.

فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales قرار است در تاریخ ۲۶ می ۲۰۱۷ (۶ خرداد ۱۳۹۶) به روی پرده برود.

Zoomg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *