تغییر تاریخ اکران Wonder Woman 2 (ﺯﻥ ﺷﮕﻔﺖﺍﻧﮕﯿﺰ ‏2)
تاریخ شروع اکران فیلم سینمایی Wonder Woman 2 به یکم نوامبر ۲۰۱۹ (مصادف بـا جمعه ۱۰ آبان ۹۸) تغییر کرد. این فیلم قرار است ادامه ای باشد بر Wonder Woman پتی جنکینز که در اوایل سال جاری پـا به گیشه گذاشت و با استقبال خوب طرفداران روبرو شد. این فیلم مورد پسند منتقدین و مخاطبین قرار گرفت، و تنها فیلمی در فرانچـایز DCEU بوده است که هم به موفقیت تجاری دست یافته و هم به موفقیت هنری؛ قسمت نخست در باکس آفیس بین المللی به فروش ۸۲۱٫۷ میلیون دلـاری دست یافت و در بین ده فیلم پرفروش ۲۰۱۷ جای گرفت.یکی از دلایل موفقیت فیلم Wonder Woman بدون شک بازیگر نقش اول آن گل گدوت بوده است که با نقش آفریتی درخشانش بعنوان یک پرنسس آمازونی باعث تغییر فضای فیلم شد و صحنان کمدی-درام جالبی خلق کرد. Wonder Woman به لطف سناریوی فوق العاده و عوامل حرفه ای، تبدیل به یکی از بهترین فیلم هـای ابرقهرمانی تاریخ شد و تایید ساخت یک ادامه برای آن کاملا قابل انتظار بود. بعد از مدتی هم تایید شد که پتی جنکینز برای کارگردانی قسمت دوم بازمیگردد، گل گدوت نیز که قطعا باید بازگردد!!

کمپانی وارنر بروس در اولین روزهای مرداد ماه اعلام کرد که اکران Wonder Woman 2 از سیزدهم دسامبر ۲۰۱۹ (مصادف با جمعه ۲۲ ﺁﺫﺭ ۱۳۹۸) آغاز می شود. اما این تاریخ مربوط به زمانی بـود که Lucasfilm هنوز تاریخ شروع اکران Star Wars: Episode IX را به دسامبر ۲۰۱۹ تغییر نداده بود و ﺟﯽ. ﺟﯽ. ﺁﺑﺮﺍﻣﺰ جانشین ﮐﺎﻟﯿﻦ ﺗﺮﻭﺭﻭ نشده بـود. بنابراین کاملا قابل انتظار بود که وارنر بروس و DC برای جلوگیری از یک رقابت نابرابر تاریخ اکران قسمت دوم Wonder Woman را تغییر دهند و آن را شش هفته زودتر به گیشه برسانند.

قسمت اول Wonder Woman در گیشه موفق بود و با نظرات مثبت منتقدین روبرو شد، بدون شک فیلم پرطرفداری است و فروش ۴۱۲,۵ میلیون دلاری آن در خاک آمریکا نشان داد که پرنسس پتانسیل موفقیت را دارد اما آیا توان روبرو شدن با فرانچایزی مثل Star Wars و مخصوصا ﺳﻪﮔﺎﻧﻪ جدید آن را دارد؟ طرفداران جنگ ستارگان ثابت کرده اند اهمیت زیادی به این سری فیلم می دهند به طوری که The Force Awakens محصول ۲۰۱۵ در افتتاحیه آمریکایی ۲۴۷,۹ میلیون دلار فروخت (در افتتاحیه جهانی ۵۲۹٫۰ میلیون: دومین افتتاحیه بزرگ تاریخ) و در نهایت به مجموع فروش ۹۳۶ میلیون دلاری در خاک آمریکا دست یافت، قسمت جدید که The Last Jedi نام دارد هم انتظار می رود در افتتاحیه داخلی بیشتر از ۲۰۰ میلیون دلار بفروشد؛ شاید اکنون عصر ابرقهرمان ها باشد، اما اهالی کهکشان همواره پادشاه هستند.

وارنر بروس قصد دارد Wonder Woman 2 را در سال ۲۰۱۹ اکران کند، اما طی این سال فیلم های دیگری هم از DCEU پا به گیشه خواهند گذاشت، مثلا بتازگی تایید شده کـه Shazam در آوریل ۲۰۱۹ پا به گیشه می گذارد، اما سال ۲۰۱۸ فقط فیلم Aquaman اکران می شود و DCEU در این سال فیلم دیگری نخواهـد داشت. بعد از آن و در سال ۲۰۲۰ باید انتظار Green Lantern Corps را داشته باشیم، علاوه بر آن وارنر بروس دو فیلم دیگر را هم در سال ۲۰۲۰ اکـران خواهـد کرد.

این کمپانی فیلمسازی مشهور طی همایش کامیک-کان اعلام کرد که در حال کار بر روی Suicide Squad 2 (جوخه انتحار ۲) The Batman (بتمن) Shazam (شزم) Justice League Dark (لیگ عدالت تاریک)، Flashpoint (ﻓﻠﺶﭘﻮﯾﻨﺖ)، Green Lantern Corps (سپاه فانوس سبز) و Batgirl (دختر خفاشی) است.

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *