چندین روز تا عرضه نسخه غربی Persona 5 بیشتر نمانده و کم‌کم باید منتظر نقد‌های بازی باشیم. نقد‌های منابع ژاپنی همانند Famitsu بسیار مثبت بوده ولی آیا نظر منتقدین غربی نیز اینچنین است؟

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt به تازگی مجله بریتانیی GameMaster نقد خود از بازی Persona 5 را منتشر کرده است؛ این مجله به بازی نمره 9.5 از 100 را اعطا کرده و از ویژگی‌های اصلی بازی نظیر شخصیت‌ها، جلوه‌های بصری و گرافیکی، موسیقی و ترکیب زندگی مدرسه‌ای و مبارزات بسیار تعریف کرده است. تنها نکته منفی از دید این مجله 6 ساعتی ابتدایی بازیست که شما را مجبور به یاد‌گرفتن قواعد و اساس بازی می‌کند.

هم‌چنین GameMaster ادعا می‌کند که Persona 5 از عنوان Final Fantasy XV شرکت Square Enix بهتر است. با توجه به مقدار زمانی که برای توسعه Final Fantasy XV صرف شده و هم‌چنین محصوا نهایی و نقد‌های آن، چنین چیزی غیرممکن نیست. البته اگر از آن بازی لذت برده‌اید پس مطمئنا Persona 5 نیز گزینه‌ای عالی برای شما خواهد بود.

عنوان Persona 5 در تاریخ 4 آپریل (15 فروردین) در آمریکای شمالی و اروپا برروی PS3 و PS4 منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *