جمع بندی کنفرانس مطبوعاتی سونی در PGW 2017

دقایقی قبل کنفرانس سونی در PGW 2017 پایان یافت و حالا قصد داریم به بررسی آن بپردازیم.

بدون شک از همان لحظه‌ای که حساب رسمی توئیتر سونی، نمایشگاه PGW 2017 را رویدادی بزرگ برای دارندگان کنسول‌های این کمپانی قلمداد کرد، خیلی‌ها به حضور عناوین مورد انتظار سونی در لاین آپ امشب امیدوار بودند. در جریان این کنفرانس مطبوعاتی ما شاهد نمایش‌های به واقع عجیبی بودیم که حتی انتظارش را هم نمی‌توانستیم از چنین رویدادی داشته باشیم. به نظر می‌رسد که عوامل پشت صحنه کمپانی سونی رویداد PGW 2017 را حسابی جدی گرفته بودند و با همین بهانه یکی از رویایی‌ترین شب‌های چند ماه اخیر برای جامعه بازیکنان رقم خورد. در این جمع بندی قصد داریم از کوچک‌تری اتفاقات تا مهم‌ترینشان را برای‌تان گرد هم آوریم. شما کاربران گیم شات همچنین می‌توانید تمامی مطالب و اخبار منتشر شده از این رویداد را از طریق صفحه اصلی سایت دنبال کنید.

جمع بندی کنفرانس مطبوعاتی سونی در PGW 2017

بازی Guacalame 2 در جریان کنفرانس سونی در رویداد پاریس معرفی شد

چنان چه می‌دانید امروز روز بسیار مهمی برای دارندگان کنسول‌های نسل هشتمی سونی محسوب می‌شد. چرا که ما شاهد کنفرانس مطبوعاتی این شرکت بودیم. کنفرانسی که با وعده‌های بزرگی از سوی کمپانی سونی شروع شد و مخاطبین بسیاری را چشم انتظار عناوین بزرگ گذاشت. با این حال ویترین نمایش‌های سونی در این رویداد با بازی Guacalame 2 شروع شد. این بازی که به زودی عرضه می‌شود برای سال 2018 برنامه ریزی شده است. حال هوای بازی Guacalame 2 احتمالا شما را به یاد سری ریمن خواهد انداخت. لازم به ذکر است که عنوان مذکور ساخته‌ای در سبک پلتفرمر بوده و المان‌هالی جالی را در خود گنجانده است. با تمامی این اوصاف باید دید که در آینده سونی چه برنامه‌هایی برای عرضه این بازی دارد.

بازی Ghost of Tsushima

بازی Ghost of Tsushima جدیدترین ساخته استودیوی ساکرپانچ رونمایی شد

استودیوی ساکرپانج که خیلی وقت است در سکوت خبری به سر می‌برد، سرانجام و در جریان کنفرانس مطبوعاتی سونی بازی جدید خود را رسما معرفی کرد. البته که در دست تولید بودن یک بازی جدید توسط استودیوی ساکرپانچ مدت‌ها قبل از این نمایش رسما تایید شده بود اما تا همین چند لحظه گذشته جزئیانی از آن منتشر نگردیده بود. جدیدترین بازی سازندگان ساکرپانچ که Ghost of Tsushima نام دارد تا جایی که می‌توان حدس زد در دنیای سامورایی‌ها رقم می‌خورد. با این حال احتمالا شما نیز مانند من لحظاتی قبل از اتمام تریلر و با دیدن برخی المان‌های این نمایش متوجه شده بودید که بازی مورد نظر ساخته چه استودیویی است. بازی Ghost of Tsushima هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه ندارد، اما شما می‌توانید اولین تریلر منتشر شده از آن را در گیم شات مشاهده کنید..

بازی God of War

تریلر جدیدی از بازی God of War منتشر شد

تریلر جدید God of War «کریتوس» (Kratos) و پسرش «اتریوس» (Atreus) را در حال مبارزه نشان می‌دهد و سبک جدید گیم‌پلی بازی به‌نظر فوق‌العاده می‌آید. این نمایش گیم‌پلی حین کنفرانس سونی در همایش Paris Games Week منتشر شد. در این تریلر کریتوس و اتریوس را می‌بینیم که ظاهراً در این قسمت از بازی همدیگر را به خوبی درک می‌کنند و همکاری مفیدتری با هم دارند. تریلر فقط چند دقیقه طول دارند اما عالی به نظر می‌رسد.

بازی The Last of Us Part 2

تریلر جدید بازی The Last of Us Part II منتشر شد

همانطور که مطلع هستید، استودیوی ناتی‌داگ در مراسم PSX سال گذشته برای اولین بار تریلری از بازی The Last of Us Part II را منتشر کرد و پس از هیجان‌زده کردن طرفداران، کاملا در سکوت خبری فرو رفت. حال شرکت سونی تریلر جدیدی از بازی The Last of Us Part II منتشر کرده که به بازیکنان اجازه می‌دهد نگاه دیگری به این عنوان آخرالزمانی بیندازند. در این تریلر برخلاف تریلر اول که بر روی شخصیت‌های اصلی تمرکز کرده بود، با دیگر شخصیت‌های این عنوان آشنا خواهیم شد. از گرافیک و جزییات بالای تریلر نیز نمی‌توان غافل شد که از جزییات بالایی برخوردار است. شما می‌توانید این تریلر را از طریق گیم شات مشاهده نمایید.

بازی Final Fantasy XV

تریلر بسته الحاقی Episode Ignis بازی Final Fantasy XV منتشر شد

تریلر جدیدی از بسته الحاقی Episode Ignis بازی Final Fantasy XV که چندی پیش معرفی شده بود، در همایش Paris Games Week 2017 منتشر شد که نگاهی به داستان و گیم‌پلی آن دارد. در این بسته الحاقی از دنیای بزرگ و مبارزه‌های تن‌به‌تن استفاده بسیار خوبی شده است. شخصیت اصلی بسته الحاقی Episode Ignis بازی Final Fantasy XV، «ایگنیس» (Ignis) خواهد بود که دوست کودکی «ناکتیس» (Noctis) و از خدمت‌گزاران وفادار گارد محافظ پادشاهی است. او همان کسی است که در بازی Final Fantasy XV نقش پختن غذاهای دل‌پذیر و به پا کردن مهمانی‌ها را بر عهده داشت. مانند همیشه این تریلر را می‌توانید از طریق گیم شات مشاهده کنید.

تریلر جدید از بازی Spider-Man منتشر شد

سونی در جریان مراسم هفته گیم پاریس، تریلر داستانی جدیدی از بازی Spider-Man منتشر کرده است که شخصیت‌های آشنای این مجموعه را به تصویر خواهد کشید. همانطور که در جریان هستید، شرکت سونی مراسمی را با عنوان هفته گیم پاریس، برگزار کرده و در آن به نمایش تریلرهای جدید بازی‌ها و رونمایی از عناوین جدید پرداخته است. حال آنکه تریلر داستانی جدیدی از بازی Spider-Man منتشر شده است که در آن می‌توانیم نگاهی به شخصیت‌های پیتر پارکر، مری جین و بسیاری شحصیت‌های دیگر را در گرافیک بسیار دیدنی و با جزییات بالا بیندازیم.

بازی Horizon Zero Dawn

تریلر جدیدی از بسته الحاقی The Frozen Wilds بازی Horizon Zero Dawn منتشر شد

ر حین کنفرانس سونی در همایش Paris Games Week 2017، تریلر جدیدی از بسته الحاقی The Frozen Wilds بازی Horizon Zero Dawn منتشر شد. این بازی که توسط استودیو Guerrilla Games ساخته و به‌طور انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شد، هم از نگاه منتقدان و هم از نظر فروش بسیار موفق بود. این تریلر جدید نگاهی به محیط و فضای زیبای این بسته الحاقی و مبارزه «آلوی» (Aloy)، شخصیت اصلی بازی، با چندین جانور دارد. اگر هنوز برای خرید بسته الحاقی The Frozen Wilds بازی Horizon Zero Dawn مطمئن نیستید، این تریلر ممکن است نظر شما را عوض کند. تریلر جدید این بسته الحاقی کوتاه و تنها یک دقیقه طول دارد، اما به خوبی نشان می‌دهد که این بسته الحاقی به همان اندازه بازی اصلی باکیفیت است.

بازی The Hong Kong Massacre

بازی The Hong Kong Massacre برای پلی استیشن 4 معرفی شد

در این رویداد، سونی علاوه‌بر اعلام اخبار و نمایش تریلر‌های مختلف از عناوین مورد انتظار و در حال ساخت خود، یک عنوان جدید به نام The Hong Kong Massacre را معرفی کرد. بازی The Hong Kong Massacre که یک عنوان در سبک اکشن است، توسط دو استودیو مستقل به نام‌های Vreski و Captain Rogue Production در حال ساخته شدن است، که داستان درگیری میان باند‌های خلافکار در شهر هنگ کنگ را به نمایش می‌گذارد.

دو تریلر جدید از بازی Shadow of the Colossus منتشر شد + تاریخ انتشار

طی کنفراس سونی در رویداد Paris Games Week، دو تریلر جدید از بازی Shadow of the Colossus منتشر شده است که نشان دهنده کیفیت بالای این بازسازی است. این تریلر پیشرفت بصری بازی را به خوبی نشان می‌دهد و باید از عملکرد خوب استودیو Bluepoint ستایش کرد و مطمئن هستیم که از تماشای این دو تریلر راضی خواهید بود. باید اضافه کنیم که استودیو بلوپوینت در گذشته دو بازی Ico و Shadow of the Colossus را برای پلی‌استیشن 3 ریمستر کرده‌ بود.

تاریخ انتشار بازی Rocket League برای نینتندو سوئیچ مشخص شد

تقریبا می‌توان بازی Rocket League را بر روی هر پلتفرمی بازی کرد و بر روی هر دستگاهی تجربه آن لذت بخش و سرگرم کننده خواهد بود. از قبل مشخص شده بود که بازی Rocket League برای نینتندو سوئیچ عرضه می‌شود ولی طی PGW 2017 تاریخ دقیق انتشار این عنوان برای این کنسول مشخص شد. در روز 14 نوامبر (۲۳ آبان) می‌توانید منتظر عرضه Rocket League باشید. قیمت این بازی 20 دلار خواهد بود و بهترین روش برای خرج کردن این میزان پول، خرید این عنوان است. شایان به ذکر است نسخه کنسول نینتندو سوئیچ بازی شامل محتویات مخصوص مانند کلاه لوئیجی و ماریو، چند نوع ماشین مخصوص و دیگر ویژگی‌های منحصربفرد این کنسول در شخصی سازی خودروها خواهد بود. بازیکنان قادر خواهند بود تا با 7 نفر از دوستانشان در یک بازی 8 نفره (حداکثر) به رقابت بپردازند؛ که می‌تواند به هردو شکل آنلاین و شبکه محلی صورت بگیرد.

بازی Detroit: Become Human

زمان انتشار بازی Detroit: Become Human اعلام شد

طبق اعلام سونی در همایش هفته بازی پاریس، بازی Detroit: Become Human در بهار سال 2018 عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ انتشار دقیق این بازی اعلام نشده است. اعلام نشدن تاریخ انتشار دقیق این بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 امری عجیب است، حتی تریلر داستانی آن هم که در همایش E3 2017 نمایش داده شده بود هم تاریخ انتشار آن را اعلام نکرد. کارگردان این بازی آقای «دیوید کیج» (David Cage) در مصاحبه‌ای با وبسایت گیم‌اسپات اعلام کرده بود که این بازی در سال 2018 عرضه خواهد شد. غیر از این حرف آقای کیج، استودیو Quantic Dream که سازنده این بازی است، حرف دیگری درباره تاریخ انتشار بازی نزده است.

تریلر جدیدی از بازی Call of Duty: WWII منتشر شد

جدیدترین تریلر از بازی Call of Duty: WWII دقایقی پیش در مراسم Paris Games Week پخش شد. در این تریلر از اولین بسته الحاقی این بازی رونمایی شد. با آنکه فقط چند روز تا انتشار بازی Call of Duty: WWII باقی مانده است، اطلاعات جدیدی از این عنوان در مراسم Paris Games Week منتشر شد. تریلر جدیدی که در این مراسم پخش شد، نقشه جدیدی به نام Carentan که در بسته الحاقی این عنوان وجود دارد را معرفی کرد. این نقشه در دسترس کسانی نیز خواهد بود که نسخه Deluxe این بازی را خریداری کرده‌اند. در انتهای این تریلر مشخص شد که اولین بسته الحاقی این بازی The Resistance نام دارد و ممکن است شامل نقشه‌هایی از کشورهای فرانسه، لهستان، آلمان و چکسلواکی باشد. این بسته الحاقی در تاریخ 30 ژانویه (11 بهمن) برای کنسول پلی‌استیشن 4 و 30 روز بعد برای پی‌سی و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.

تانی کال

چطور

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *