“جیم رایان” از مدیران اجرایی PlayStation، طی مصاحبه خود با مجله Edge، نظر خود را در رابطه با لاین‌آپ انحصاری آینده PS4 اعلام کرد و دلیل اینکه چرا استودیوهای فرست پارتی Sony نمی‌توانند هر سال بازی‌های زیادی منتشر کنند را توضیح داد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، “رایان” خطاب به این ادعاها گفت که انحصاری‌هایی برای سال جاری وجود دارند اما ظاهرا صحبت زیادی از آن‌ها نشده است:

ما احتمالا حدود یک سال است که زیاد در رابطه با بازی‌های خود صحبت نمی‌کنیم. در سال 2017 بازی Horizon Zero Dawn منتشر شد که آی‌پی جدید بسیار موفقی بود. ما عناوین دیگری مثل Uncharted: The Lost Legacy و Gran Turismo Sport را داریم که این‌ها امسال، از طرف استودیوهای ما و به عنوان انحصاری PlayStation منتشر می‌شوند. من فکر می‌کنم این حرف معقولانه‌ای است.

او در ادامه افزود که لاین‌آپ بازی‌های سال 2018 “بسیار قوی” به‌نظر می‌رسد. رایان همچنین گفت که نمی‌داند آیا مدل دیگری از PS4 منتشر می‌شود یا خیر:

من فکر می‌کنم فقط 6 ماه از عرضه PlayStation 4 Pro می‌گذرد و خیلی زود است که به این حرف پاسخ دهیم. کنسول Xbox One X هم هنوز منتشر نشده و من نمی‌دانم راه پیش رو چنین است یا خیر.

Sony مدتی پیش PlayStation 5 را تایید کرد و با توجه به صحبت‌های یکی از تحلیل‌گران معروف این صنعت، PlayStation 5 با PlayStation 4 Pro سازگار خواهد بود.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *