استدیوی لوکاس فیلم با فیلم‌های جنگ ستارگان پرمشلغه‌تر از همیشه است. کارگردان فیلم The Last Jedi «آخرین جدای»، رایان جانسون (Rian Johnson)، در حال کار بر روی مسائل پس ار فیلمبرداری است و تا ماه دسامبر وقت دارد تا این فیلم را برای اکران آماده کند. در آن طرف فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) هم بر روی فیلم Han Solo کار می‌کنند. با این که تیم بازیگری و توسعه‌ی فیلم هان سولو بسیار خلاق و کاربلد هستند (لارنس کسدن (Lawrence Kasdann) نویسنده‌ی معروف فرانچایز جنگ ستراگان نیز جزئی از آن است)، ولی برای خیلی‌ها ندیدین هریسون فورد (Harrison Ford) در نقش هان سولو کار بسیار سختی است؛ از این رو به نظر می‌رسد که آلدن اهرنریش (Alden Ehrenreich) وارد سناریویی شده است که شاید هیچ راهی برای موفق شدن در آن نداشته باشد. در ادامه‌ی خبر باسینماگیمفا همراه باشید.

البته افرادی هم وجود دارند که فکر می‌کنند این فیلم می‌تواند بسیار سرگرم کننده باشد. در تابستان سال قبل ایان مک‌کیگ (Ian McCaig)، یکی از طراحان فیلم Force Awakens، فیلمنامه‌ی هان سولو را یکی از بهترین فیلمنامه‌ای که خوانده بود نام برد و شوخ طبعی آن را عالی دانست. حالا یکی دیگر از اعضای خانواده‌ی جنگ ستارگان به تعریف از فیلم هان سولو و فیلمنامه‌ی آن پرداخته است. در مصاحبه‌ای که جی.جی. آبرامز (J.J. Abrams) با فاکس نیوز (Fox News) داشت بیان کرد که طرفداران باید منتظر فیلمی خاص باشند.

من نمی‌توانم به شما بگویم که فیلمنامه‌ی هان سولو به چه اندازه خوب است. تیم بازیگری فیلم هم عالی است.

البته غیرممکن است که آبرامز از کار لارنس کسدن که با او در فیلم Force Awakens همکاری داشت بد بگوید، ولی دلگرم کننده است که بدانیم آبرامز از فیلم عان سولو خوشش آمده است. البته جی.جی آبرامز فیلمنامه‌ی The Last Jedi «آخرین جدای» را عالی خطاب کرده است و چندی پیش بیان کرد که خیلی دوست داشت خودش این فیلم را کرگردانی می‌کرد.

توسط اشکان دولتی

گیمفا

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *