خانه ورزش اخبار ورزش حاج صفی: دوست داریم ۲۲ خرداد صعود به جام جهانی را به مردم هدیه دهیم

حاج صفی: دوست داریم ۲۲ خرداد صعود به جام جهانی را به مردم هدیه دهیم

0

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، روز گذشته (شنبه) کارلوس کی‌روش از بازیکنان و کادر فنی خود خواست تا با تمرکز بالا و کامل با توجه به اهمیت بازی برابر ازبکستان، تمام تلاش خود را بکار ببرند. احسان حاج صفی مداقع – هافبک تیم ملی کشورمان در خصوص اردوی اتریش و بازی تدارکاتی گفت: همیشه تمرکز برای تمام باز‌ی‌های دوستانه و مهم وجود داشته تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. در تمرینات باید خوب تمرین کرد تا تیم کامل و آماده‌ای را به میدان فرستاد و برابر ازبکستان نیز با تمرکز بالا تمرینات‌مان را انجام خواهیم داد تا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: با توجه به دیدار‌های پیش رو، تمرکزمان بیشتر از بازی‌های قبل خواهد بود و  امیدوارم یک برد خوب را تقدیم به مردم ایران کنیم.

مدافع – هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را در کنار هم تیمی‌های خود تجربه کرده و آیا یکی از اهداف بزرگ زندگی ورزشی‌اش حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است، گفت: هر بازیکنی دوست دارد در جام جهانی حضور داشته باشد و بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارد. من هم دوست دارم در جام جهانی حضور داشته باشم. این موضوع، آرزو و افتخار برای هر بازیکن و تیمی است که در جام جهانی حضور داشته باشد و برای کشورش به میدان برود. با توجه به تجربیات بالای کادر فنی و بازیکنان و اجرای یک بازی خوب و دقیق، امیدوارم بتوانیم راهی جام جهانی شویم.

حاج‌‌صفی در پاسخ در مورد اینکه تیم ملی تاکنون گلی را دریافت نکرده و چند بازی را بدون شکست پشت سر گذاشته است، گفت: در چند بازی اخیر هیچ گلی دریافت نکرده‌ایم  و این موضوع به سرمربی و کادر فنی تیم باز می‌گردد. در واقع ما روی ساختار دفاعی تیم کار می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. در ۸ بازی گل خورده نداشتیم و خیلی وقت است که بازی را نباخته‌ایم. امیدوارم گلی را دریافت نکرده و به راحتی صعود کنیم و رکورد مناسبی به جای بگذاریم.

وی در پایان گفت: از الان نمی‌شود جشن صعود گرفت و دوست داریم تمام هوادران ۲۲ خرداد در ورزشگاه حضور داشته باشند تا همراه با ۱۰۰ هزار تماشاگر یک جام جهانی دیگر را به همه مردم ایران هدیه کنیم.

سایت فدراسیون فوتبال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *