خانه ورزش اخبار ورزش حسینی: قدرت تاهیتی باعث تعجب همه جهان شد

حسینی: قدرت تاهیتی باعث تعجب همه جهان شد

0

به نقل از ایسنا، پیمان حسینی درباره بازی مقابل سوییس در یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی اظهار کرد: بازی با سوییس بسیار سخت بود اما با وجود این که همانند بازی‌های مرحله گروهی، بازی مقابل سوییس به دقایق حساس کشیده شد اما باز هم در چنین شرایطی توانستیم به پیروزی برسیم.

او ادامه داد: مربی پیشین تیم ملی تاهیتی اکنون مربی سوییس است و از ایده‌پردازان تاکتیکی در فوتبال ساحلی جهان شناخته می‌شود. در دو، سه سال گذشته قدرت تاهیتی به یکباره باعث تعجب فوتبال ساحلی جهان شد که حاصل کار آنجلو شرینزی مربی فعلی سوییس بود.

دروازه‌بان تیم ملی ایران افزود: در واقع تاکتیک تیمی تاهیتی و سوییس یکسان است و هر دو از سیستم “دو باز” که تاکتیکی مدرن است، استفاده می‌کنند. به نظرم کار آسانی برابر تاهیتی نخواهیم داشت اما کاملا می‌دانیم که باید مقابل این تیم چه کار کنیم.

حسینی در پایان تاکید کرد: برای کسب پیروزی در بازی امشب مقابل تاهیتی کاملا امیدواریم و می‌خواهیم راهی که تا این مرحله آمده‌ایم را با حضور در فینال ادامه بدهیم. هدف ما به اهتزاز درآوردن پرچم کشورمان و شاد کردن دل مردم و فوتبالدوستان است. البته با جایگاهی که در جهان داریم و زحماتی که در سال‌های گذشته کشیده‌ایم باید مزد تلاش‌هایمان را در زمین مسابقه بگیریم.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۷ باهاما، امشب (شنبه) ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف تاهیتی می‌رود. تیم ملی در جام جهانی گذشته با شکست برابر تاهیتی از جام جهانی خداحافظی کرده بود و این بازی، یک دیدار انتقامی برای شاگردان میرشمسی است.

 

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *