حضور بازیگر سریال Into the Badlands در فصل هشتم Game of Thrones

طبق گفته نیکولای کاستر-والدو،‌ فیلمبرداری و تولید فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones از فصل پاییز و ماه اکتبر امسال آغاز خواهد شد. با این حال، گفته می‌شود که فیلمبرداری و تولید فصل هشتم این سریال تا تابستان سال ۲۰۱۸ طول خواهد کشید و کمی بعید به نظر می‌رسد که فصل هشتم این سریال زودتر از سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO به روی آنتن برود. با وجود این در حال حاضر اطلاعات کمی از فصل هشتم سریال Game of Thrones در دسترس است و تنها می‌دانیم که فصل هشتم این سریال قرار است در ۶ قسمت تولید و منتشر شود و ممکن است زمان هر قسمت فصل ششم این سریال طولانی‌تر از دیگر فصل‌های سریال Game of Thrones باشد.

همچنین شبکه HBO در تلاش است تا از افشای اطلاعات و داستان فصل هشتم سریال Game of Thrones جلوگیری کند و به همین منظور از ارسال فیلمنامه‌های فصل هشتم این سریال برای بازیگران پیش از شروع فیلمبرداری آن، خودداری کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خبرهایی مبنی بر حضور بازیگر جدیدی در فصل هشتم این سریال شنیده می‌شود. طبق خبری که گروه نگهبانان دیوار منتشر کرده است، مارک رایسمن، بازیگر سریال Into the Badlands (ورود به سرزمین‌های بد) به جمع بازیگران فصل هشتم سریال Game of Thrones اضافه شده است. طبق اطلاعاتی که از یک آژانس استخدام بازیگر فاش شده، رایسمن قرار است نقش شخصیتی به نام هری استریکلند را در فصل هشتم این سریال بازی کند. با این حال، این خبر هنوز توسط شبکه HBO یا سازندگان سریال Game of Thrones تایید یا تکذیب نشده است.

Game of Thrones

با وجود اینکه شاید نام هری استریکلند برای طرفداران سریال آشنا نباشد، اما خوانندگان کتاب‌های ترانه یخ و آتش (A Song of Ice and Fire) قطعا با این شخصیت آشنایی دارند. این شخصیت اولین بار در کتاب رقصی با اژدهایان (A Dance with Dragons) که پنجمین کتاب این مجموعه بود، معرفی شد که رهبری کمپانی گلدن را در سرزمین‌های آزاد بر عهده داشت.

ادامه این مطلب ممکن است اتفاقات قسمت پایانی فصل هفتم سریال Game of Thrones را برای شما فاش کند

 

در پایان فصل هفتم سریال Game of Thrones مشاهده کردیم که سرسی لنیستر با بازی لینا هیدی، قصد ندارد تا به شمالی‌ها در جنگ با نایت کینگ و ارتش وایت واکرها کمک کند و او یورون گریجوی با بازی پیلو اسبک، را برای آوردن ارتش کمپانی گلدن به وستروس، به محل اسکان آن‌ها فرستاد.

فصل هشتم سریال Game of Thrones قرار است در اواخر سال ۲۰۱۸ یا اوایل سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO به روی آنتن برود.

تانی کال

برگرفته از Screenrant

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *