کمپانی والت دیزنی حضور شخصیت دکتر استرنج را در فیلم مورد انتظار  ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) تایید کرد.

توجه ادامه این مطلب ممکن است بخشی هایی از داستان فیلم Doctor Strange را برای شما فاش کند.

سرانجام در ماه نوامبر فیلم دکتر استرنج (Doctor Strange) به روی پرده‌های سینما رفت و با استقبال تماشاگران و منتقدان روبرو شد. حال حضور شخصیت دکتر استرنج با نقش آفرینی بندیکت کامبربچ، در فیلم Thor: Ragnarok تایید شده است. با این حال، این خبر برای کسانی که فیلم مستقل دکتر استرنج را مشاهده‌ کرده‌اند، چندان خبر عجیبی نبوده است چرا که در ویدیو کوتاهی که در بین تیتراژ پایانی فیلم Doctor Strange پخش شده است، شاهد ملاقات ثور و دکتر استرنج بوده‌ایم. در پیش نمایشی که از محصولات دیزنی در سال ۲۰۱۷ توسط باشگاه طرفداران رسمی دیزنی که دی۲۳ نام دارد، منتشر شده است، توضیحاتی در مورد فیلم Thor: Ragnarok نیز دیده می‌شود. در این توضیحات آمده است:

فیلم Thor: Ragnarok در ماه نوامبر اکران خواهد شد و ثور، هالک و دکتر استرنج برای رویارویی با دشمنان قدیمی و جدید، به یکدیگر ملحق خواهند شد.

با این حال، هیچ توضیحی در مورد نقش استرنج در این فیلم داده نشده است و مشخص نیست که نقش او در فیلم Thor: Ragnarok چقدر مهم و تعیین کننده خواهد بود. در کامیک، هالک و دکتر استرنج به همراه نامور گروه مدافعان را تشکیل دادند، این کامیک در سال ۱۹۷۱ منتشر شد. با این حال، سریال دیفندرز (The Defenders) با اعضایی کاملا متفاوت اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی از شبکه استریم نت‌فلیکس منتشر خواهد شد. کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok بر عهده تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم شکار برای مردم وحشی (Hunt for the Wilderpeople)، است واستفانی فولسوم، کریگ کایل، اریک پیرسون و کریستوفر یوست بر روی فیلمنامه این فیلم کار کرده‌اند.

thor and hulk avengers

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری،  کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر / هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ و کیت بلانشت در نقش هلا، شخصیت منفی و شرور فیلم، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. چندی پیش نیز، اعلام شد سم نیل، بازیگر فیلم پارک ژوراسیک (Jurassic Park)، به جمع بازیگران فیلم Thor: Ragnarok اضافه شده است. نقش او در این فیلم هنوز اعلام نشده است.

فیلم  Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است. فیلمبرداری این فیلم در اوایل ماه آبان به پایان رسید و مدتی پیش نیز اولین پوستر تبلیغاتی این فیلم منتشر شد که در آن هالک و ثور در کنار یکدیگر در حال مبارزه و جنگیدن هستند. اخیرا وایتیتی تایید کرده است که بخش داستانی هالک در فیلم Thor: Ragnarok در سیاره ساکار ملقب به سیاره هالک، جریان دارد.

منبع Zoomg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *