خانه سینما و تلویزیون اخبار حضور فیلم ایرانی «انزوا» در بخش رقابتی جشنواره «کمراایمج» لهستان

حضور فیلم ایرانی «انزوا» در بخش رقابتی جشنواره «کمراایمج» لهستان

0

حضور فیلم ایرانی «انزوا» در بخش رقابتی جشنواره «کمراایمج» لهستان

فیلم ایرانی «انزوا» به بخش رقابتی بهترین فیلمبردار اول در جشنواره «کمراایمج» لهستان راه یافت.

 فهرست نامزدهای بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم «کمراایمج» لهستان که ویژه هنر فیلمبرداری است در حالی اعلام شد که نام فیلم «انزوا» به کارگردانی مرتضی‌علی عباس‌میرزایی و با تصویربرداری مهدی ایل‌بیگی در بخش “بهترین فیلمبردار اول” این رویداد سینمایی دیده می‌شود.

«کمراایمج» معتبرترین جشنواره تخصصی فیلمبرداری در دنیا محسوب می‌شود و جوایز قورباغه طلایی، نقره‌ای و برنزی خود را به بهترین فیلمبرداری اهدا می‌کند.

بدین ترتیب مهدی ایل‌بیگی به عنوان مدیر فیلمبرداری «انزوا», نامزد دریافت جایزه بهترین فیلمبردار اول که با آثاری از کشورهای امریکا، اوکراین، انگلستان، لهستان، دانمارک و تولید مشترک فنلاند-آلمان-سوئد- به رقابت می‌پردازد.

در خلاصه فیلم آمده است که پرویز پس از شش سال با ضمانت رییس زندان هفتاد و دو ساعت مرخصی می‌گیرد تا همسرش را که به تازگی فوت کرده است دفن نماید و در مراسمش شرکت کند. اما پرویز دغدغه دیگری دارد….

«انزوا» به تهیه‌کنندگی پیمان جعفری در بخش مسابقه سی‌وپنجمین جشنواره فجر به نمایش در آمد و جزو پنج فیلم برتر آرای مردمی قرار گرفت و همچنین نامزد دریافت جایزه خلاقیت و استعداد درخشان در جشن انجمن منتقدان سینما شد.

پخش جهانی فیلم «انزوا» بر عهده موسسه «AIFILMPRO» به مدیریت محمد علی غیاثوند است.

جشنواره کمرایمیج شامل بخش اصلی، بخش فیلم‌های اول کارگردانان،  فیلم‌های اول فیلمبرداران، فیلم‌های سه بعدی، بخش فیلم‌های دانشجویی و همچنین کارگاه‌های تخصصی‌ست که از تاریخ ۲۰ تا ۲۷ آبان (۱۱تا ۱۸ نوامبر) برگزار میشود.

تانی کال

ایسنا

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *