«Disenchantment»، سریال انیمیشن کمدی و فانتزی «مت گرینینگ» که از مدت‌ها قبل خبر ساخته شدنش منتشر شده بود، رسماً از نتفلیکس سفارش ساخت گرفت. این سریال بزرگسالانه با همکاری خالق انیمیشن‌های «سیمپسون‌ها» و «فوتوراما» در سال 2018 و در قالب دو فصل 10 اپیزودی عرضه خواهد شد.
«ابی جیکوبسون»، «نت فکسون» و «اریک آندره» از چهره‌های شناخته‌شده‌ای هستند که نامشان در فهرست صداپیشگان «Disenchantment» به چشم می‌خورد. این انیمیشن که وقایع آن در قلمرویی در حال فروپاشی در قرون وسطا موسوم به «Dreamland» می‌گذرد، تیره روزی‌های شاهدخت جوانی به نام «بین» (جیکوبسون)، «الفو» (فکسون) پری همنشین او، و شیطان مخصوصش «لوسی» (آندره) را به تصویر می‌کشد. این سه همسفر در ماجراجویی‌های خود، به غول‌ها، اشباح، کوتوله‌ها، ترول‌ها، و انسان‌های نادان زیادی برمی‌خورند.

گرینینگ درباره این انیمیشن می‌گوید، «سریال نهایتاً در مورد مرگ و زندگی خواهد بود، و عشق و روابط عاشقانه، و اینکه چطور در دنیایی که از ظلم جور و موجودات ابله پر شده، با بی‌اعتنایی به حرف‌هایی که پیران و جادوگران و دیگر موجودات خبیث و کثیف به شما می‌زنند، باید خندید.»

«Disenchantment» حدوداً از یک سال و نیم پیش در نتفلیکس مراحل پیش تولید را سپری می‌کرد.

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *