خانه تکنولوژی اخبار ۵ دلیل برای آنکه ال‌جی V20 را بخریم

۵ دلیل برای آنکه ال‌جی V20 را بخریم

1

ال‌جی سال گذشته برای مبارزه با فبلت‌های قدرتمند سری نوت سامسونگ تصمیم گرفت که محصولات جدیدی را به تولیدات خود اضافه کند که نتیجه آن تولد سری V بود. ال‌جی V10 با ویژگی‌های جالب و بدنه‌ای مستحکم باعث جلب نظر بسیاری از کاربران شد، این شرکت تصمیم گرفت تا در سری VV خود به‌جای نمایشگر خمیده، از صفحه نمایش دوم استفاده کند. ال‌جی V20 که نسل دوم این فبلت قدرتمند محسوب می‌شود با پیشرفت‌های مناسبی همراه است، البته متاسفانه دیگر خبری از فریم فولادی در این دستگاه نیست. قطعا این گوشی هوشمند با نمایشگر دوم، بدنه فلزی، دوربین دوگانه و سخت‌افزار قدرتمند یک فبلت کامل محسوب می‌شود. در زیر به ویژگی‌های مثبت ال‌جی V20 جهت خرید می‌پردازیم.

۱. نمایشگر دوم

در سال گذشته ال‌جی با معرفی نمایشگر دوم شیوه جدیدی از مولتی تسکینگ را در اختیار کاربران قرار داد، البته این نمایشگر مشکلاتی نیز داشت. برای مثال می‌توان به نور کم آن اشاره کرد که استفاده از این نمایشگر را در محیط‌های پرنور به کاری سخت تبدیل می‌کرد. یکی دیگر از نواقص آن نشت نور از سمت چپ بود که در محیط‌های تاریک مشکلاتی را برای کاربران به‌همراه داشت. در نمایشگر دوم ال‌جی V20 می‌توانید ساعت و تاریخ را مشاهده نمایید، به برنامه‌های پراستفاده خود دسترسی داشته باشید و یا در هنگام استفاده از دوربین به تنظیمات آن دست یابید. شاید این صفحه نمایش دوم هنوز کاملا کاربردی نباشد ولی کار با آن لذت‌بخش بوده و ال‌جی می‌تواند با بهبود در هر نسل بر کارایی آن بی‌افزاید (البته اگر همانند طراحی ماژولار ناگهان از محصولات این شرکت کره‌ای حذف نشود).

ال‌جی V20

۲. شارژ سریع و باتری قابل‌تعویض

دسترسی به باتری در دستگاه‌های فلزی برای کاربران همانند یک رویاست، البته ال‌جی توانسته این رویا را بدون مکانیزم نه‌چندان جالب G5، در V20 به واقعیت تبدیل کند. شاید به‌علت پشتیبانی اکثر گوشی‌های هوشمند (غیر از آی‌فون) از شارژ سریع، با خود بگویید که قابلیت تعویض باتری چیزی نیست که شرکت‌ها بتوانند بر روی آن مانور بدهند ولی شاید با کمی تفکر به همین ویژگی کوتاه، به دنیایی از قابلیت‌ها دسترسی پیدا کنید. مسلما اتمام شارژ باتری دستگاه‌های مورد علاقه‌مان در هر شرایطی سخت است ولی با همراه داشتن باتری یدک می‌توان این مشکل را به‌سادگی برطرف کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت دسترسی به باتری، امکان تعویض آن در صورت خرابی است. همانطور که می‌دانید هر قطعه‌ای دارای یک عمر مفید بوده که باتری یکی از مهم‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود چراکه به‌علت واکنش‌های شیمیایی همواره در حال تغییر ماهیت است و در نهایت خرابی آن را در پی دارد، در نتیجه برای باز کردن پنل پشتی نباید به نمایندگی یا تعمیرکار مراجعه کنید بلکه خود با خرید باتری می‌توانید به راحتی آن را تعویض کنید. باوجود تمامی ویژگی‌های قبل ولی ال‌جی کم‌کاری نکرده و با افزودن قابلیت شارژ سریع به این فبلت به شما اجازه می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن دستگاه خود را شارژ کنید. بدون هیچ‌شکی تمامی افراد از این قابلیت استقبال کرده و در موارد خاصی همانند شارژ دستگاه در صبح و قبل از خروج از خانه به ارزش آن پی می‌برند.

ال‌جی V20

۳. ویژگی‌های صوتی و رادیو

متاسفانه اکثر پرچمداران امسال از رادیو بهره نمی‌برند که برای بسیاری از کاربران مایه ناامیدی است. درحال‌حاضر با افزایش پوشش‌دهی اینترنت در سراسر کشور و همچنین افزایش سرعت آن، می‌توان به راحتی با دانلود اپلیکیشن در هر سیستم‌عاملی به رادیو دسترسی داشت ولی چه کسی دوست دارد قابلیتی که رایگان می‌توان از آن استفاده کرد را بخرد! وجود رادیو زمانی ارزش خود را نشان می‌دهد که داخل کلاس یا محل کار بوده و تیم موردعلاقه‌تان نیز مسابقه حساسی داشته باشد، در این هنگام می‌توانید به اینترنت خود تکیه کنید ولی امان از زمانی که بسته شما تمام شده یا اصلا اینترنت وصل نشود، مسلما واکنش شما باید دیدنی باشد. با پیشرفت در دنیای موسیقی، کیفیت آهنگ‌ها نیز افزایش چشمگیری داشته که برای لذت بردن از آن‌ها باید پلیر قدرتمند و گران‌قیمتی در کنار هدفون خود داشته باشید. ال‌جی V20 با بهره‌گیری از چیپ صوتی پیشرفته بالاترین کیفیت صوتی ممکن در دنیای گوشی‌های هوشمند را در اختیار کاربر قرار می‌دهد، البته برای استفاده از این قدرت باید هدفون مناسب و تقریبا گران‌قیمتی نیز خریداری کنید. اگر عاشق موسیقی باشید حتما یک هدفون خوب از قبل خریداری کرده‌اید، بنابراین تنها نیاز به یک پلیر قدرتمند دارید که با خرید ال‌جی V20 به آن دسترسی پیدا می‌کنید.

ال‌جی V20

۴. مادون قرمز

همانند رادیو، اینفرارد نیز یکی از ویژگی‌های کاربردی برای تمامی کاربران است که متاسفانه این روزها کمتر در پرچمداران مطرح بازار وجود دارد. دراصل وجود این سنسور در گوشی هوشمند به شما اجازه می‌دهد تا یک کنترل برای تمامی لوازم دیجیتالی اطراف خود داشته باشید. با اینفرارد شما قادر به روشن و خاموش کردن تلویزیون، تغییر حجم صدای تلویزیون، تعویض کانال‌های آن و ایجاد تغییرات در تنظیمات آن خواهید بود، می‌توانید سیستم صوتی، سیستم تهویه (اسپیلت) و پروژکتور خود را نیز کنترل کنید. علاوه‌بر موارد ذکر شده می‌توانید با قرار دادن ریموت کنترل دستگاه در جلوی اینفرارد گوشی، کنترل شخصی خودتان را بسازید. یکی از پرکاربردترین محل‌ها برای استفاده از اینفرارد، کلاس است که به وسیله آن می‌توانید شادی خود و دوستان را فراهم کنید!

ال‌جی V20

۵. تنظیمات دستی دوربین در ال‌جی V20

درحال‌حاضر بسیاری از پرچمداران اندرویدی بازار تنظیمات دستی خوبی را در بخش دوربین در اختیار کاربران قرار می‌دهند ولی هیچ‌کدام از آن‌ها قادر به رقابت با ال‌جی V20 نیستند. بدون هیچ اغراقی شما در هنگام استفاده از تنظیمات دستی دوربین این دستگاه، احساس می‌کنید که یک دوربین SLR در اختیار شما قرار دارد. در حالت دستی می‌توانید میزان سرعت شاتر، اکسپوژر، میزان سفیدی و ISO را به دلخواه خود تغییر دهید. در اینجا شاهد یک ویژگی خاص در V20 هستیم که خبری از آن در G5‌ نبود. هنگامی که دوربین را برای فوکوس دستی تنظیم می‌کنید، خود دستگاه بخش‌هایی از محیط که فوکوس بر روی آن‌ها اعمال شده را به رنگ سبز نشان می‌دهد تا دیگر نیازی نباشد به خودتان زحمت بدهید و فوکوس را بسنجید. در هنگام فیلم‌برداری به تنظیمات دستی نیز دسترسی دارید که شاید جالب‌ترین آن نحوه ضبط کردن صدا باشد، به این صورت که شما می‌توانید هنگامی که در یک کنسرت و یا مراسم خاص قرار دارید، مشخص کنید که صدا از چه جهتی ضبط شود و به همین راحتی صدای خواننده و یا مجری مراسم را بهتر از سایر صداهای اطراف ضبط کنید. برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های دوربین آن می‌توانید بررسی ما را مشاهده نمایید.

ال‌جی V20

 

منبع آی تی رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *