دموی بازی Tales of Berseria برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 منتشر شد.

با توجه به عرضه بازی Tales of Berseria در ماه آینده، دموی آن هم اکنون در دسترس کاربران قرار گرفت. همانطور که چندی پیش استودیو بندای نامکو (Bandai Namco) اعلام کرده بود، هم اکنون دموی بازی Tales of Berseriaدر بیرون از ژاپن نیز برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و پلی‌استیشن 3 منتشر شده است. کاربران می‌توانند با تجربه کردن دمو بیشتر با بازی آشنا شوند. همچنین اعلام شد که برای تجربه این بازی بر روی پی‌سی نیازی به سیستم قوی نیست و می‌توانید آن را بر روی سیستم‌های متوسط نیز اجرا کنید.

استودیو بندای نامکو در این باره نوشت:

در Tales of Berseria بازی را در نقش شخصیت ولوت آغاز می‌کنید که پس از گذشت اتفاقاتی سفر خود را آغاز می‌کند. ولوت با ملحق شدن به گروهی از دزدان دریایی سفر خود را در دریا‌های وسیع آغاز کرده و با جزیره‌هایی که پادشاهی میدگاند را تشکیل می‌دهند روبرو می‌شود. این بازی ماجراجویی توسط سازنده سری بازی‌های Tales of ساخته و توسعه یافته است.

وی همچنین در مورد طراحی شخصیت‌های این بازی افزود:

ماتسومی اینوماتا، طراح شخصیت‌ سری بازی‌های Tales of، به شخصه طراحی شخصیت ولوت را بر عهده گرفته است و استودیو انیمیشن ژاپنی یی‌فو‌تیبل مسئولیت ساخت صحنه‌های سینمایی بازی Tales of Berseria را برعهده گرفته است.

کاربران می‌توانند نسخه دمو بازی Tales of Berseria را از پلی‌استیشن استور یا استیم دانلود و آن را تجربه کنند.

در آخرین اخبار بازی Tales of Berseria، قرار است  این بازی برای کاربران پلی‌استیشن 4 در آمریکای شمالی در تاریخ ۵ بهمن ماه (۲۴ ژانویه) و در اروپا در تاریخ ۸ بهمن ماه (۲۷ ژانویه) منتشر شود، همچنین در تاریخ ۸ بهمن ماه برای کاربران رایانه‌های شخصی به‌طور جهانی منتشر می‌شود.

Zoomg

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *